You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tüm yatırımlarımı kaydırıyorum

in #tr6 years ago

Daha yolun başındasınız sevgili Doktor, bu ne çabuk vazgeçiş?

Ne yapacağınızı söylemek asla haddim değil, lütfen beni yanlış anlamayınız...

Kelebek etkisi demiştik değil mi? Yağmur da fırtına da olacak, bir yaprak altı bulup kendimizi geliştirmeye; güneşin ilk ışıklarıyla tekrar kanat çırpmaya değmeyecekse neden yorduk kendimizi?

Biraz dinlenin ama geri geleceksiniz biliyorum, bu sefer daha güçlü kanat çırpacağız hep birlikte...
Selam ve sevgilerimle
⛵️

Sort:  

Zamanın bir önemi yok tecrübelerin bir önemi var. Ben daha fazla destek rolünde yaşamak istemiyorum sanırım. İnsanlar için çabalayacaksam onlardan da bir şey görmeliyim. Bariz olanı anlatmaktan bıktım açıkçası

Ne hissetiğinizi çok iyi anlıyorum...

İnsanlık için çalışanlar zamanlarının ötesine taşmanın bedelini kendi yaşamlarında yalnızlıkla öderler... Herşeyin bir bedeli var... O taşkınlar değil mi bugün ruhumuzu ışıtan? Bugün değilse yarın, su her zaman yolunu bulur...
Bariz olanı anlatmak zor demişsiniz, bir çocukla ilgilendiğinizi düşünün lürfen, sokakta kalmış, üstü başı dökülen, aç karnını bulduklarıyla doyurmaya çalışan bir çocuk... Onun sizi anlaması için önce karnını doyurmak, sıcak bir yuva vermek daha doğru olmaz mı? Ya da en azından böyle bir sıcaklığın hayalini kurdurabilmek? Sabırla, sevgiyle, ama asla vazgeçmeden anlatmak...
O çocukları sokaklardan toplamak için güzel hayaller anlatsak ?
Onlardan çok kendimize yardım ettiğimizi sezerek hem de...

Verdiğiniz örnek karşılamıyor. Fakat aynı örnek üzerinden gidecek olursam şunu söyleyebilirim. Ben karnı aç çocuğa yemek yemenin tokluk sağlayacağını anlatamıyorum. Gerçekten son üç ayda yazdığım her şeyi yaşayarak yazdım. 25 yaşındayım ve 10 yıldan fazladır bu felsefeyi taşıyorum. Başka bir insana yardım etmek kendine aynı iyiliği yapmaktan daha mutluluk verici. Burada bir sorunum yok. Sadece artık karşımdaki insan için olumlu olduğunu düşündüğüm bir şey yapıyorsam ondan da çaba görmek istiyorum. En azından beni dinlerken haklı olabileceğim ihtimalini onun kafasına sokmaya çalışmak istemiyorum. Kaç yıl yaşamam lazım insanlara düşünmeyi öğretebilmek için?

İnsanlar teslim olup düşünmemeyi seçerken ben ne için çabalıyorum?? Onların tercihi bu. Kendilerini güvende hissetmek, beyinlerinde atp tüketmekten çok daha makul geliyor. Pars'a da aynı şeyi söyledim. Doğal seçilimin devreye girmesini beklemek en mantıklı yol.

Sanırım siz haklısınız.. Yeldeğirmenleriyle savaş vermeye son vermem gerek benim de...Olmuyor gerçekten...

Sizi tanımak güzeldi sevgili Doktor, umarım herşey gönlünüzce olur...
Selamlar

Herkese karşı değil söylediklerim. Sadece ufak da olsa çaba görmeliyim.

Veda mesajı gibi olmuş yorumun??

Işığı gördüm geri döndüm Doktor :D

Ben buyum, değişemem, her tür olumsuzluk arasında müthiş etkili iyilikler de var...
Denize atmaya devam edeceğim iyilikleri, balıklar ne yapar bilemem ama halık biliyor :)

Selam ve sevgilerimle
🍀

Ahaha kötü biri olmadım Asena :) sen gibi insanlar için hala tüm enerjimi harcayabilirim. Sadece iletişebildiğimi bileyim yeter :)

Müthiş etkili iyilikler arasında siz de varsınız Doktor :D

İletişebilmeye devam edebilme ümidiyle,
🍀

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59324.20
ETH 2585.42
USDT 1.00
SBD 2.47