Kaybettiklerimiz

in #tr5 years ago

14B436D7-6D91-430F-8510-5585DB7ED49A.jpeg

Herkese Merhabalar...
Uzun bir süredir yoktum, yoğun ders olmasından dolayı pek vakit bulamıyordum. Umarım beni unutmamışsınızdır. :)

Bugün sizlere önemli bir konu hakkında bişeyler yazmak istiyorum, önemli çünkü en azından ellimizde olan objeleri çok eski olmasada muhafaza ve ellimizde tutmamız gerektiğini düşünüyorum.
60’lardan ve 80’lere kadar günümüze çok az sayıda eski objeler gelebildi. Geriye kalan tüm eşyalar çöpe atıldı, şu an aramak istediğimiz bir objeyi bulmamız imkansız oldu, çünkü bunları toplayan yada saklayan pek birileri olmadı.

Görmüş olduğunuz fotoğrafta bir valiz var, içinde bir kaç eski araç gereç konulmuş, belkide sahibi için önemli manevi değiri vardır, belkide ilerde lazım olur diye eski bir valize koyarak bir kenarda saklaması. Ne amaçla sakladığını bilmesemde, bu eşyaların onun için önemli olduğunu biliyorum.
Bu fotoğrafı yıkılacak olan bir evde çektim
Ev sahibinin ölmesi ile çocukları tarafında kat karşılığında bir müteahhite verildi.
O’an evin sahibine üzüldüm açıkçası, kendi eşyalarına değer verip saklaması. Ve bunları görmezden gelen evlatları tarafından, beton karşılığında yok saymaları, beni üzen olaylardan biri oldu.

8B3774BF-A6AC-4F4F-B9C6-B4C1B30E81ED.jpeg

Umarım bunun bilincinde olan insanlar işe yaramasa bile eski olan değerlere sahip çıkar, çünkü bunlara ihtiyacımız var.
Geride kalanları ileriye taşımak adına bizlere düşen bir görev olduğunu düşünüyorum.

Vakit ayırıp yazıma ve fotoğraflarıma baktığınız için teşekkürler.🙏🏻
keyif dolu günler diliyorum 🙂

Sort:  

Hoş geldin tekrardan @arzik1
Güzel bir mesaj vermişsin tebrik ederim. Bize bırakılan değerlere sahip çıkmalıyız. Teşekkürler paylaştığın için.

Hoş bulduk :) @damla
Önemli olduğunu düşündüğüm için yazmak istedim sizlerde vakit ayırıp ilgilendiğiniz için
bende sizlere teşekkür ederim 😊

Sizi unutmadık tabii ki, hatta yokluğunuz hissedildi. Yine çok nostaljik bir paylaşım olmuş. Fotoğraflar çok güzel. Elinize sağlık. Yazınızın

O’an evin sahibine üzüldüm açıkçası, kendi eşyalarına değer verip saklaması. Ve bunları görmezden gelen evlatları tarafından, beton karşılığında yok saymaları..

bu kısmına ben de üzüldüm. Yazık, manevi hiçbir şey kalmadı kimsede.

Biri tarafında unutulmamak güzel bişey tüm kalbimle samimiyetinize dolayı teşekkür ederim 🙏🏻 @etasarim
Maalesef çok üzücü bir durum, bunu bilinci içersinde olmak lazım her zaman
Bundan sonrası için bizlere düşüne önemli şeylerin olduğun düşünüyorum.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

ne kadar güzel fotoğraflar..
keşke benim dedem de böyle bir şey yapsaydı, eşyalarına hatıralarına sahip olmak isterdim.

Teşekkürler @sudefteri
Aslında fotoğrafı güzelleştiren bavul ve içindekilerdir.
Dediğiniz gibi keşke bizlerde bir bavul eski bişeylere bırakabilseydiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60626.97
ETH 3358.90
USDT 1.00
SBD 2.45