Şu anda Steem Power Kiralayarak Ne Kadar Kazanırsınız? #3

in #tr6 years ago (edited)

Steem Power kiralamak ne kadar kazandırır sorusuna cevap aradığımız içerikler ileride bize güzel bir hatıra ve rehber olarak kullanılabilecek.

  • Steem Median Değeri 1.71 Dolar iken yaptığım incelemeye buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

  • Steem Median Değeri 2.81 Dolar iken yaptığım incelemeye buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

  • Bu içerikte de Steem Median Değeri 3.97 Dolar, incelemeyi bir de bu açıdan yapalım.


ayrac1.png

  • Daha öncesinde sadece Blocktrades sitesi üzerinden yapmıştık bu işlemleri ve kendimizi oyladığımız halde kürasyon gelirini de keserek işlemleri yapmıştık. Bu sefer direk olarak daha detaylı bir şekilde incelemeyi yapacağım.

  • Öncelikle Blocktrades sitesinden 1000 Steem ile 8707 Steem Power kiralayabiliyoruz.

Screenshot_1.png

  • Aynı işlemi MinnowBooster sitesi üzerinden yaparsak siteye göre çok çok iyi olan 30 APR ye göre 1000 Steem ile 11150 Steem Power kiralayabiliyoruz. Ama MinnowBooster üzerinden ne o kadar uzun süreli ne de o kadar fazla Steem Power bulmanız kolay değil.

Screenshot_1.png

ayrac1.png

  • Blocktrades ile kiraladığımız 8707 SP ile 1 oyunuz 2.29 Dolar

Screenshot_2.png

  • MinnowBooster ile kiraladığımız 11154 SP ile bir oyumuz 2.93 Dolar

Screenshot_3.png

ayrac1.png

  • Blocktrades ile kiraladığımız üzerinden bakarsak bütün oyumuzu kendimize kullanırsanız, günde 10 oy kullanabileceğinizden toplam oy miktarı 22.90 Dolar.

  • Bunu % 50 - % 50 seçenek ile yayınladığımız içerik sonrasında elimize geçen miktarın ilk yarısı direk 22.90 / 2 = 11.45 SBD olarak gelir.

  • Diğer yarısı SP olması için 22.90 / 2 = 11.45 o andaki Steem Median Değeri'ne bölünür: 11.45 / 3.97 = 2.88 SP

ayrac1.png

  • Yani 1 günde 11.45 SBD ve 2.88 SP kazanırsınız.

  • Delegasyon süresi olan 90 gün sonunda 1030 SBD ve 259 SP elde edersiniz.

ayrac1.png

  • Aynı işlemleri MinnowBooster üzerinden kiraladığımız SP ile yaparsak 1318 SBD ve 270 SP elde edersiniz.

ayrac1.png

  • Onu da Steem'e çevirirsek tekrardan...

Screenshot_4.png

  • Blocktrades ile kiraladığımız 1000 Steem karşılığında 827 Steem ve 259 SP, toplamda 1086 Steem kazanmış olursunuz.

Screenshot_5.png

  • MinnowBooster ile kiraladığımız 1000 Steem karşılığında da 1056 Steem ve 270 SP, toplamda 1326 Steem kazanmış olursunuz.

ayrac1.png

Blocktrades ile 90 Günde % 8.5 KAR

MinnowBooster ile 91 Günde % 32.6 KAR

ayrac1.png

Hesaplar yapılırken Steem Median Değerinin artması veya azalması gözardı edilmiştir.

Bu hesap günde 10 içerik üretme ve tamamen kendini oylama üzerine yapılmıştır.

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1

Diğer görseller sitelerin ekran görüntüleridir.

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

Üşeniyorum ama yapmam gerek şu anda bunun aynısından bir tane, median 1.10 dolar iken yapmadık. Şimdi 1.60 dolar, yapmak gerek.

İstek de gelmişti ama bilemedim şimdi :))

This post, with over $50.00 in bidbot payouts, has received votes from the following:

minnowbooster payout in the amount of $105 STU, $222 USD.
bumper payout in the amount of $1 STU, $2 USD.
flagship payout in the amount of $1 STU, $1 USD.

For a total calculated bidbot upvote value of $107 STU, $225 USD before curation, with approx. $27 USD curation being earned by the bidbots.

This information is being presented in the interest of transparency on our platform @arafs and is by no means a judgement of your work.

Selam, bu 1.000 (Bin) Steem 'i eğer cüzdanımızda savings kısmında tutsaydık ne kadar faiz getirecekti ? Böyle bir hesaplama yapan oldu mu ? Steem Hesap uzmanı olarak için direk size sorayım istedim :) Şimdiden teşekkürler.

Steem hesap uzmanı iyiymiş, steem muhasebecesi daha iyi olabilirdi ama ikisi de değilim, sadece gördüğüm şeyin hesabını yapmaya çalışıyorum. Normal mesleğim Matematik Öğretmenliği olduğu için onu tercih edebilirim ama. :))

Steemler wallet'da durunca ekstradan Steem mi kazandırıyor? Böyle bir şey varsa benim bilgim yok bu konuda. Ama yok sadece saklıyor olsaydık diye söylüyorsanız onu da ne zaman alıp ne zaman satmak istediğinizi bilmek gerek :))

Dediğiniz şeyi araştırdım ama bir şey bulamadım maalesef, eğer öyle bir şey varsa bizi aydınlatırsanız seviniriz :))

Bende bulamadım :( % Annual Percentage Rate görünce acaba böyle bir şey var mıdır diye öğrenmek istedim bende.

Bu konu sanırım hemen hemen herkesin kafasında soru işaretiydi. Bu sefer iyi okudum ve tamamıyla anladım. Elinize sağlık.

Dersine çalıştıysan o zaman sınavda soracağım bu kısmı :))

Tamamdır. 😅

Baya detaylı bir analiz olmuş ellerinize sağlık :) kiralama yapmak isteyenler için baya faydalı bir içerik olmuş :)

Daha da detaylandırmak istiyorum ama insanlar sıkılır diye uzatmak istemiyorum fazla.

Bir dahaki sefere kendini değil de diğer kişileri oylarsa ne kadar kazanabiliri de ekleyeceğim ;)

Bence o da çok güzel olur. Yani böyle bir analizi bilmek isterim ben de :)

Bu tarz hesaplama yazılarının henüz daha iyisini görmedim valla. Eline sağlık. Yalnız not olarak belirttiğin gibi kur o kadar dalgalı ki ne olacağı çok da kestirilemiyor.

Teşekkürler, elimden geldiğince insanları da sıkmadan anlatmaya çalışıyorum. Umarım faydamız dokunur.

Dalgalı olması ayrı bir sıkıntı gerçekten, ben başlangıçta çok zarar ediyorken şu hali ile kar edebilme ihtimalim olduğunu görüyorum. Yarın belki artık hep kar diyebilirim ya da hep zarar belli olmaz :))

Ücret karşılığı yaptığınız oylamada verdiğiniz oranlar bana çok yüksek geliyor. Mutlaka maliyetini kurtarıyor ve kara geçiriyordur o oylama oranları ama steem fiyatında aşağı yönlü şok bir hareket olursa ciddi zarar edebilirsiniz. Verdiğiniz oranlar topluluk için iyi, öte yandan sürdürülebilirlik adına daha temkinli gidilebilir. Kaçırdığım bir nokta olabilir tabii, çok da emin değilim.

Benim amacım kar etmek değil zaten hocam sıkıntı yok, başladığımda % 50 civarında zararım olacak demiştim. Amacım #tr topluluğu için kar edici bu tarz oluşumların ortaya çıkmasıydı.

Eğer fiyat artarsa Steem mikatarı olarak zarar etsem de fiyat olarak belki dengelerim durumu. Kardan zarar olayı var yani, Steem olarak kalsaydı çok fazla kar edecektim ama bu şekilde fiyat olarak eşit kalsam da Steem miktarı olarak zarardayım ;)

This post has received a 0.20 % upvote from @drotto thanks to: @arafs.

Hesaplama icin akliniza
Yazi icin emeginize saglik
Bu tarz bilgilendirmelerin olmasi turk toplulugu icin cok önemli.
Tesekkurler dostum.
Ogrenmek guzel

Teşekkürler, evet bu yazılar olmazsa yeni gelenler ne yapacağını bilemiyor. Biraz da olsa katkımız olursa ne mutlu bize.

This post has received a 0.84% upvote from thanks to: @arafs.
For more information, click here!!!!

Try the new Minnowhelper Bots for more information here

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63287.47
ETH 2569.39
USDT 1.00
SBD 2.81