SBD Fiyatı ve Sarraf Oylama Oranı

in #tr6 years ago

Hala anlamadığım o kadar çok şey var ki Steemit'de, her gün yeni bir şeyler çıkıyor karşıma.

Kafam resimdeki gibi karmakarışık oldu, Steemit sağ gösterip sol vuruyor, sağ kulağımı sol elle tutturuyor bana.

Şimdi SBD fiyatı düşerken sürekli düşen oylama değeri yükseldiğinde de artması gerek diye düşünüyorduk ama öyle değilmiş. Onun başka bir şeyle bağlantısı varmış.

SBD fiyatını görünce tamam şimdi oylama oranını arttırmamız gerek diye düşündüm ama bakıyorum oylama değerimde bir değişiklik yok. 4 gün önce 10000 SP ile 1.18 Dolar oylama yaparken şimdi fiyat artmış olsa da 1,03 Dolar ile oylama yapıyorum.

2 gün önce oylara oranını 2.1 katı olarak güncellediğimi belirtmiştim, şimdi 2.4-2.5 yapmak istiyorum ama SBD fiyatı tekrar düşmeye başladığı ve oylama değerim artmadığı için beklemekten başka çare yok.

En az % 30 kazandırmaya devam edeceğim ama ortalık bir durulsun ona göre güncelleme yaparız. Pump ve Dump durumlarında acil hareket etmemek gerekiyor.


Sarraf Projesinin bana zarar ettirmemesi için de SBD fiyatının 3 ay sonra 2,30 üstünde olması gerek, şu anda herhangi bir kar yok yani anlayacağınız.


Borsada ayrıyeten bir yatırımım olduğunu biliyorsunuzdur. Yaklaşık 1 aydır yatırımımın büyük kısmı Steem'de idi ve böyle ani ufak tefek pumpları değerlendirmek adına sürekli kademeli emirlerim satışta bulunduğundan elimdeki tüm Steemleri % 12 karla satmışım uykudayken.

O yüzden şu anda çok büyük bir karım yok.


Şimdi sistemi anlamaya çalışıyorum hala, bekleyip göreceğiz bakalım.

ayraccc.png

@arafs

Görseller Kaynak:

1

Sort:  

hala yukselme etimali yok)

1 saat önce o değer 1.48'de idi şimdi 1.50 olmuş, sanırım o değer günlük ortalama gibi birşey. Onu anlamaya çalışıyorum şu anda.

Açıklayan kimse de yok ki, eğer artmaya devam ederse ortalama gibi birşey olduğunu anlarız.

deger sabir kalacaksa postlar degerlenecek akşama dogru

Oylama gücü SBD'ye göre değil, Steem'e göre belirlenir. Ve gerçek Steem fiyatıyla birlikte hareket etmez.

Çözebildiğim kadarıyla haftalık veya aylık ortalamayı alıyor. Yanlış biliyor da olabilirim.

Araştırıyorum hala ama doğru düzgün bir sonuç çıkmadı. Yine de 7 günlük ortalama değeri median değeri oluyor o da oylama değerini belirliyor gibi görünüyor.

Oylama gücünün SBD ye göre belirlenmediğine emin misin hocam, çok farklı şeyler okuyorum bu konuda.

Niye sistemi komple yazmazlar ki doğru düzgün, kapıların arkasında dönen bir şey de yok, biz mi bulamıyoruz tam hesaplamayı acaba?

Oy değeri hesaplama ile ilgili bir yazım olmuştu, inceleyebilirsin.
https://steemit.com/tr/@cashthekush/inceleme-oy-degeri-nasil-hesaplaniyor-busy
https://steemd.com sitesinda sağ tarafta feed-price base değerini baz alıyor.

Teşekkür ederim, burada en önemli faktör steem median değeri aslında. Onu da buldum nasıl olduğunu, bir içerik hazırlıyorum şimdi.

İçeriğinizi iştahla bekliyoruz. 😁

Loading...

Bankalardan 1 yılda verdiğini sen 1 ayda almışsın ;)
Bence hayli güzel bir kar, tebrikler..

Teşekkür ederim ama kripto para piyasasında aslında çok da karlı değil. 1 ayda değil bu arada, son aldığım fiyat üzerinden yani 2-3 gün öncesinden % 12 kar. 1 ay içinde sürekli al-sat yapmaya devam ediyorum.

Bir anda bu kadar yükselmesi ters köşe yapıyor işte, % 50 almak varken % 12 de kalabiliyoruz bazen. Bunun sebebi de ani yükselişleri kaçırmamak için sürekli kademeli emir yazıyorum yukarılara. Sabah 4 kademeyi birden geçince ortalama o kadar kar etmiş oldum.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58049.95
ETH 3128.51
USDT 1.00
SBD 2.21