SARRAF Güncel Katılımcı Listesi

in #tr6 years ago


Alfabetik sıralı liste:

agememnon
ahmetmertugrul
airdroptr1
anadolu
anbilivibil
arif2k
atmzl92
aydant
azdak0
batuhoca
baycan
biriki3
bkatipoglu1
bluesky6
burakdogusoy
bybrawe
bym
canku
captainsailor
cashthekush
catwolff
cengizmahir
coinmeria
dangerux
docma
doctorbishop
drhappyfeet
e-babil
ecotone
ekmekarasi
embesilikat
emotionalsea
emrebeyler
erhanulusoy
eshapunver
eyupyusuf
fetch
fister78
fotobot
gcamkerten
gemplaymaker
gokhan83kurt
hakancelik
hayirhah
hsynterkr
ihh
ilkeryilmaz
junostar
kagantrky
kamuhuzuru
kemalyokus
kriptokalesi
lalkurd
lavinas
lightshield
matematikciemre
matsayisi
mertkrtsss
miniklady
mucobey
muratkbesiroglu
murattatar
neokuduk
netknight
netya
omerbayrak
omersurer
orcunk.karaca
ozkanozturkk
pinarhanpolat
punky
queqtra
readmore
rinpoche
ruen
sauronbey
sahinadm
sedatcelik
sorucevap
sudefteri
talaxy
taranaq19
thegossip
thejarvis
therkut
tolgahanuzun
ucmuharfli
wixoi
ygmraykt
yasujizr
...
...
...

Son Eklenenler:

@e-babil
@ecotone
@emotionalsea
@fotobot

(Yeni katılımcılar için her zaman yerimiz vardır.)

Sarraf Projesi şu anda güncellenme sürecine girmiştir, kurallar konusunda bazı değişiklikler getirilecektir.

ayraccc.png

@arafs

Görseller Kaynak:

1

Sort:  

ecotone aslında ilk listede olması gereken ama benim yazmayı unuttuğum bir hesap, çünkü feronio listesinde zaten vardı kendisi. Ben de hesabı bildiğim için gönderdiklerinde listede var mı diye kontrol etme gereği duymamış sürekli oylamıştım.

e-babil genellikle dsound üzerinden içerik giren bir hesap. Bir inceleyin bence ;)

emotionalsea bana fotoğraf konusunda ulaşanlardan biri idi, şahsen bir tek onun paylaştıklarını beğendim şimdiye kadar sadece fotoğraf paylaşanlar arasında. Sadece fotoğraf paylaşanları listeye almayacağımı söyledim ama onu bir istisna olarak ekledim şimdilik.

fotobot ise sonradan farkettiğim kaliteli içerik yazan bir hesap.

Teşekkürler :)

Listedeki çoğu hesabın zaten otomatik oylama için SteemAuto listemde olduğunu sanıyorum. Ancak yine kontol edip arada ıskalamış olduklarım varsa onları ekleyeceğim, Teşekkürler ;)

Ben teşekkür ederim, arada beğenmeyeceğiniz hesaplar da olabilir :)
İyi çalışmalar ;)

Listede adımı gördüğüme çok sevindim. 😃 Böyle güzel projelerde yer almak isterim. Başarılı bir proje olur inşallah. Teşekkür ederim ☺️

Siz vardınız zaten öncesinde de, teşekkür ederim :)

Ve sarraf projesine ilk katılımımı dün gerçekleştirdim, bundan sonra her postumda sarraf projesine katılımda bulunacağım. Başarılar dilerim:))

Teşekkür ederim sıraya aldım işleminizi :)

desteğin için teşekkür ederim🤗

İyi çalışmalar efendim, ben teşekkür ederim :)

Bu tür birlik hareketlerinde daha aktif yer almak isterim. Teşekkürler çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Ben teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 61021.09
ETH 2679.20
USDT 1.00
SBD 2.45