You are viewing a single comment's thread from:

RE: SARRAF Güncel Katılımcı Listesi

in #tr6 years ago

ecotone aslında ilk listede olması gereken ama benim yazmayı unuttuğum bir hesap, çünkü feronio listesinde zaten vardı kendisi. Ben de hesabı bildiğim için gönderdiklerinde listede var mı diye kontrol etme gereği duymamış sürekli oylamıştım.

e-babil genellikle dsound üzerinden içerik giren bir hesap. Bir inceleyin bence ;)

emotionalsea bana fotoğraf konusunda ulaşanlardan biri idi, şahsen bir tek onun paylaştıklarını beğendim şimdiye kadar sadece fotoğraf paylaşanlar arasında. Sadece fotoğraf paylaşanları listeye almayacağımı söyledim ama onu bir istisna olarak ekledim şimdilik.

fotobot ise sonradan farkettiğim kaliteli içerik yazan bir hesap.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60758.73
ETH 2661.59
USDT 1.00
SBD 2.44