Sort:  

Bilmiyorum desem 😇
Lol oyunu nedir onu bile bilmiyorum

sesli güldüm:)))

Niye ya? O kadar mı ünlü bu oyun 😇

Bu kadar cahillik olmaz diyorsunuzdur şimdi siz 😕 Araştırayım bari hemen.

ben de bilmiyorum:))
ama sen nasıl bilmezsin ya🕵️‍♂️

Benim oyunlarla alakam yok, en son oynadığım bilgisayar oyunu solitaire olabilir 😊

o oyunu hiç sevmezdim ben:)

Spider solitaire severdim ben ya, yine oynayasım geldi ama en zor seviyeyi ayarlamak gerek yoksa zevki çıkmıyor. Bir tane daha vardı ismini hatırlamıyorum kağıt oyunlarında. O da iyiydi.

genel olarak kağıt oyunlarını sevmiyorum galiba çok sıkıcı:)

@arafs @sudefteri , arkadaşın yorumu altında baya sohbet dönmüş ve ben kaçırmışım :D :D

Sen de lol oynayanlardansın desene :))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65753.03
ETH 3281.80
USDT 1.00
SBD 2.68