You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hiçbir Şey'in Hiç KimSesSizce Zuhur Etmesi

in #tr6 years ago

Trliste'ye seçildiğin için tebrik ederiz ;)

Bu akşam şunu sormak istiyorum yorum için gelenlere:

Sizce blog yazan arkadaşların buraya daha hızlı gelmesi için neler yapabiliriz?

Sort:  

bloglarına gidip yorum yapmak mesela:)

Mantıklı kaliteli bulduğumuz bloglara bunu yapabiliriz, uzun süredir blog takip etmiyorum sanırım ama birkaç tane bulup şansımı deneyeyim ben en yakın zamanda :)

ben de eskiden kitap bloglarını takip ederdim ama son zamanlarda okuduğum kimse yok..

tüm trliste ekibine çok teşekkürler. Şereflendirildim.
Steemit blog mecrası olarak sanırım pek bilinmiyor, en azından ben bilmiyordum. Bir de genelde karşımıza çıkan steemit paylaşım içerikleri kafa karıştıryordu. Ama etkileşimli ve geri bildirimli bir mecra, bence blog anlamında da çok faydalı olabilecek bir mecra. Herkesin bu mecrayı öncelikli olarak tanıtması gerekiyor, ama kazanç kaynaklı hedef göstermekten zşyade etkileşim gücünü anlatabilmek lazım diye düşünüyorum.

Tecrübeli birinin cümleleri gibi oldu sanki bunlar, teşekkürler. Başlangıçta böyle düşünmeniz sevindirdi ;)

Bu etkinliği @trliste ekibi olarak değil #tr etiketinin gelişmesi amaçlı yaptığımızı belirtelim.

Face'ten ilham alan bir eklenti olabilir belki..
Takip etmekte olduğun, @sudefteri, şu konuya yorum yazdı gibi..

Bunu blogger da ya da wordpress de içerik üreten birine nasıl uyarlayabiliriz anlamadım ama ben.

Takip ettiklerinin Steemit hesabı olduğunu bilip o kişilere otomatik yorum atacak bir bot olabilir belki ama google spam algoritmesını o şekilde kıramayız gibi.

Ups.. Steemit içindeki, blog tadındaki yazılar ve yazanlarından haberdar olma gibi anlamıştım.

Öyle anlamış olabilirsiniz diye biraz daha açtım hocam, sıkıntı yok :)

Yukarıdan öyle anlaşılması normal tabi.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 62134.65
ETH 3418.09
USDT 1.00
SBD 2.51