You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kürasyon gelirini arttırmak için kullanabileceğiniz araçlar

in #tr6 years ago

Ya her gün bu konularda içerik üretsen ya :))

Yine harika bir içerik daha, tamam başta yazanları biliyor çoğumuz ama understeemed ve steemstats gibi uygulamaları ben bilmiyordum mesela.

Umarım birilerinin ihtiyacı karşılanır bu konuda ama bu uygulamaların #tr etiketi içinde kullanılarak uygulanması hepimiz için daha faydalı olacaktır.

Teşekkürler ;)

Sort:  

Çok teşekkür ederim. Her gün yazacak kadar bir bilgim yok ama yeni şeyler öğrendikçe yazarım tabii. Aslında biraz da senin teşviğinle yazıyorum zaten biliyorsun. Yoksa bana kalsa ben hiçbir şey bilmiyorum :D

Birilerine bir şeyler katabiliyorsan çok şey biliyorsun demektir ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64052.62
ETH 2530.03
USDT 1.00
SBD 2.65