You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kendini oylama ve etik

in #tr6 years ago

Yanlış anlaşılma var sanırım :(

Kendini oylama kalkmadı, içeriği hazırlarken var olan o seçme işlemi kalktı. Yazıyı yayınladıktan sonra tekrar kendini oylayabiliyorsun.

Yazıda belirtmiştim bunu, boş yere kendinizi bir tartışmaya çekmeyin :(

Yazıda da verdiğim bir link var, ben kendini oylamaya karşı değilim ama miktarına karşıyım, belirli sınırlamalar getirilebilir diye o içerikte kendi önerilerimi de sunmuştum.

Sort:  

Hızlı okumanın dezavantajı işte arada kaçmış. Ben hem seçenek hem de doğal olarak sonrasında oylama butonunda değişiklik yaptı diye düşünmüştüm. Neyse zaten yazacaktım böyle bir yazı, yapacak bir şey yok :)

Yazınızı ben de hızlı okudum yanlış anlaşıldığımı fark edince hemen yorum yazayım diye, sonrasında tekrar okudum.

Öncelik tanıdıklarımıza vermemize kimse karışamaz bu konulara tamamen katılıyorum ;)

Ben o küçük değişikliğin amacını anlayamadım ama?

Yazımda belirttim aslında sanırım bu konuda değişime gidecekler, belli kurallar gelebilir, bilemiyoruz daha :))

Aa ben bu yazıya ve anadolu'nun paylaşımına daldım unutmuşum. Hemen bakıyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56796.26
ETH 2497.29
USDT 1.00
SBD 2.23