You are viewing a single comment's thread from:

RE: 📺 İzlediğim Yabancı Diziler / Değerlendirme 📺

in #tr6 years ago

Keşke şöyle bir liste yapabilsem, en sevdiklerim diye ayırmaya çalıştığımda bile onlarca dizi çıkıyor ortaya. Boş zamanımı bunlarla değerlendirmişim hep.

Uygulama olarak TVShow favs kullanıyorum ben de, alışkanlık oldu. Oradan baktığımda şu anda takip ettiğim ve izleyeceklerim arasında 11000 dizi bölümü birikmiş, aralarından baya bir eleme yöntemiyle artık hangilerine takip edeceğime falan karar vermeliyim.

Bunlar hakkında ben de içerik hazırlamayı düşünüyorum ama neler çıkar bilmiyorum. :))

Sort:  

evet abi şu bekleyen bölümler inan şu hayattaki en büyük problemimiz. :) "şunlar bir aradan çıksın" demeye kalmıyor hoop yeni bölümleri çıkıyor ortaya diğer başka dizilerin. kurban olurum mini dizilere, 8 bölüm 10 bölüm, mis gibi. hap gibi yutuyorsun, uğraştırmıyor insanı bir daha.

senin takip ettiklerini de merak ediyorum, bence yazmalısın ileride @golge hesabından.

Sherlock'a kurban olma ama o her hafta gelsin izlerim :D

İleride elimden geldiğince kategorilendirip yazmayı düşünüyorum.

aynen sherlock iyidir ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61039.43
ETH 2460.28
USDT 1.00
SBD 2.66