You are viewing a single comment's thread from:

RE: Görüşlerinize İhtiyacım Var

in #tr6 years ago

Oy verilmeyecekler listesi daha sağlıklı kesinlikle, bunu da belirli kurallar ile insanları eleyerek ilerlemek istiyorum aslında.

Haftada 1 değil de % 100 oy gücüyle hesaplamak gerekir onu, o da günde ortalama 7-8 içerik demek.

Dediğiniz gibi manuel yapmak en sağlıklısı.

Bahsettiğiniz şekilde bir bot ile tarama yapılarak bir seçilme de yapılabilir.

Teşekkür ederim yorumunuz için.

Sort:  

Bir de şampiyonlar ligi ;) olsa güzel olabilir diyecektim unutmuşum. %100 deyince yeniden aklıma geldi;

@trliste @jumbot @feronio @coogger ve ilave olarak @treasureteam, @anadolu, @peri
ayrıca kabul ederlerse @emrebeyler ve @muratkbesiroglu gibi hesaplar, çanakkale ve kuşadası ekipleri ve tek tek bizler de %100 ile @arafs'ın ya da yeni olacaksa atıyorum haftalık oylama yapacak olan @guzelicerik hesabının kürasyon izine katılırız.

(Her projenin hafta boyunca seçilen yazıları arasından seçim yapılabilir)
(Kürasyon izi olması, olası aksiliklerde delegasyona göre daha hızlı refleks vermek için daha sağlıklı olabilir)

Böyle bir durumda biraz dişe dokunur bir oylama rakamı oluşur hem sbd olarak, hem içerik güzelliği için teşvik edici olur.


Bu arada buradaki ve @damla'nın yazısındaki yorumları okurken şunu fark ettim;
Aradığımız şey için doğru kelime kalite değil, "güzel".
wikipedia kaliteli olabilir ama içi dolu bir ekşi başlığı, daha güzeldir ;)

Aslında tam da bu konuda daha detaylıca hazırlanmış bir proje düşündüm, @anadolu ile paylaştım, tamam diğer arkadaşlarla da görüşelim olur dedi.

Sonuçta hepimiz kaliteli yada beğendiğimiz içeriklere daha fazla oy veriyoruz.

Projenin detaylarıyla ilgili falan çok şey düşünmüştüm ama malum sebeplerden dolayı şu anda ne olacağı hakkında bir fikrim yok.

Power down yapmaya başladım, zaman ne getirecek hiçbir şey bilmiyorum o yüzden şu anda askıya aldım o projeyi.

Güzel kelimesi hoş gelmedi bana, beğendiğimiz içerikler aslında ama tam kelime yok sanırım bunun için ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56688.84
ETH 2388.88
USDT 1.00
SBD 2.28