You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kitap İnceleme ve Önerisi: Simyacı

in #tr6 years ago

Ellerine sağlık, ilk çıktığı yıllarda (20 seneyi geçti) okumuştum ve hala aklımda unutamadığım sahneler var. Bu da kitabın ne kadar iyi bir yapıt olduğunu gösteriyor zaten.

Ayrıca düzenleme güzel olmuş, ben de biraz çaba sarfediyorum bu konuda ama vakit darlığından dolayı düzenleme işine daha el atamadım.

İyi çalışmalar.

Sort:  

Ben daha yeni okuma fırsatı bulabildim maalesef ve çok beğendiğim için hemen inceleyeyim dedim. Ben de uzun bir süre unutacağımı sanmıyorum, kitabın bana verdiği dersler mutlu bir insan olmak adına çok yerinde derslerdi.

Yorumunuz için teşekkürler. Size de iyi çalışmalar.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60122.55
ETH 3199.29
USDT 1.00
SBD 2.43