You are viewing a single comment's thread from:

RE: SARRAF PROJESI

in #tr6 years ago

Merhaba, aslında çok güzel fotoğraflar çekiyorsunuz ama projenin içeriğinde de bahsettim sadece fotoğraf koyarak birkaç cümle bile yazılmayan içerikleri projeye dahil etmek istemiyorum. Son içeriklerinizin birçoğunu inceledim, sadece 1 tanesinde birkaç cümle ile fotoğrafa dahil olmuşsunuz.

Bunun sizinle veya fotoğraflarınızla bir alakası yok, yanlış anlamayın lütfen. Gerçekten güzel fotoğraflar çekmişsiniz, daha önce birkaç kişi daha yazdı bana bu konuda ama içeriğe katkı olmadıkça proje dışı kalsın istiyorum. Aynı şekilde dmania içeriklerini de projeye dahil etmiyorum.

Aslında fotoğrafa yorum yazmak mantıklı gelmeyebilir, her fotoğraf herkese farklı şeyler anlatır diyebilirsiniz ama takdir edersiniz ki o zaman da ben de dahil olmak istiyorum deyip belki de kendisine ait olmayan fotoğrafları paylaşan çok insan gelecektir.

O yüzden şimdilik beni mazur görün bu anlamda. Gönderdiğiniz SBD yi o yüzden iade etmek zorunda kaldım.

Yine de kafanıza takılan bir şey varsa sorabilirsiniz. Teşekkür ederim :)

Sort:  

Aslında anlatmak istediklerimi fotoğrafa yansıtarak anlatmaya çalışıyorum. Bir fotoğraf karesi, kimi zaman sayfalar dolusu yazılabilecek şeyler anlatabilir. Fotoğraf sanatı da zaten bu yüzden ortaya çıkmıştır. Yine de projenizdeki hassasiyeti anlayabiliyor ve saygı duyuyorum. Cevaplarınız için ben de çok teşekkür ederim. Sorularım oluşursa çekinmeden soracağım :)

Çok teşekkür ederim anlayışınız için, ileride @sedatcelik 'e de danışarak fotoğraf paylaşan insanları da dahil etmek isterim. Benim teknik kısmından pek anladığım bir alan olmadığı için :)

Saygılar🙏Sevgiler☺️

Merhaba hocam yeni güncelleme ile sizin içeirklerinize benzer içerikleri de projeye dahil ediyorum.

Eğer zorunda değilseniz #tr etiketini her zaman en başta kullanırsanız sevinirim. O konuya dikkat edeceğim bundan sonra.

Herhangi bir öneri veya isteğinizi belirtebilirsiniz.

Teşekkür ederim :)

Size de merhaba. Güncelleme için çok sevindim. Tabii ki dediğiniz gibi tr etiketini en başta kullanmaya dikkat edeceğim. Size belki şunu önerebilirim. Haftanın bir gününü fotoğrafçılığı ön plana çıkaran içerik üretimesini teşvik etmek olabilir. Şimdilik aklıma bu geliyor. Yeni bir şeyler gelirse tekrar paylaşırım.

Nasıl yapacağımı anlamadım ama bir düşüneyim, belki o konu üzerinde haftada 1 gün daha fazla oy vereceğim şeklinde olabilir. ;)

Evet. Bu tam isabet oldu şimdi :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62153.21
ETH 2411.09
USDT 1.00
SBD 2.64