You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tüm yatırımlarımı kaydırıyorum

in #tr6 years ago

Bana enerji verip kendin neden pes ediyorsun? Walter'a yakışıyor mu, sen anlat ama açıklamaya çalışma. İnsanlar anlamayacaktır zaten çoğu söylediğini.

Bir meyan kökü şekeri yersen rahatlarsın, ya da kök birası vardı sende onu dene 🤗

Sort:  

Maalesef elimde hiç yok. Eksikliğini çok çekiyorum :(

Benim pes ettiğim nokta farklı. Pes ettiğim şey bir tepki alamadığım insanlar. Aynı mahallemizin bakkalı gibi. Yani çevrem ya da sağlıklı iletişim kurabildiğim insanlara harcadığım enerjiden yana bir değişiklik yok. Hala ne kadar aldım ne verdim gibi hesaplar tutmadan yaşamımı sürdürüyorum :)

Fakat her zaman sahip olduğum dışarıdaki insanlara bir şey anlatma hevesi bitti. Denerim ama karşı taraftan bir adım görmezsem şansımı zorlamam.

Her zaman konuşarak ortak bir noktada buluşabileceğime inandım. Herkes için mutlaka mümkündür diyordum. Bakış açılar farklı olabilir onlardan yana zaten kaygım yok. Fakat bariz olanı göremeyen insanlardan bıktım. En son bardağı taşıran olay ise bana dünyanın 2-3 bin yaşında olduğunu dini kaynaklarla savunan ve benim aksini söylediğim her cümlemde bana adam öldürüyormuşum gibi bakan bakkal amca oldu. Sonra çok çabalayıp iletişim kuramadığım, beni dinlemekten aciz insanlarla olan anılarımı düşündüm. Toplum olarak insanların neye nasıl baktığı da az çok belli. Yani kendime aptal bir misyon yüklemişim ve ısrarla çabalıyorum.

Seninle bir konu üzerine 20 saat tartışırım. En sonunda aynı noktada buluşmasak da birbirimizi anlayabiliyor oluruz. Fakat anlamaya çalışmayan insan ile 5 dk harcamam artık.

Ya bırak öyle insanları zaten, insanların yüzde 99 u bu şekilde. Seni dinlemez anlamaz anlamak istemez hele ki bilimsel siyasi futbolla ilgili şeyleri tartışmaya çalışıyorsan :))

tartışma kelimesinden nefret ederdim eskiden, sanki iki taraf da birbirini hiç dinlemiyormuş ve kendi bildiğini okuyormuş gibi algılardım. direk münakaşa ortamı yani. Ama gerçek öyle değil ki, tartışarak bir şeyleri çözüme kavuşturabiliriz.

Dünyanın yuvarlak olduğuna kimse beni inandıramaz, uzaydan baksam bile inanmam diye insanlar olduğu sürece (en basiti) insanlara bir şeyler anlatmaya çalışmaya gerek yok. At gözlüğü tabirini severim o insanlara karşı.

Boşver sal gitsin, hadi gel tartışalım seninle :D

Bana enerji verip pes ediyorsun demiştin ya. Aslında sana enerji vermem de tam olarak buna dayanıyordu. Halihazırda sen de benzer şeyler yaşıyordun. Tek fark insanlar seni buluyordu :)

Saldım sevgili Arafs, haydi tartışalım! :)

Seninle tartışamam ben, seninle fikir alışverişi yaparım ancak, öğrenecek şeylerim var senden hocam :))

Bir süre yorumla bakıştım beynim durdu :) Karşılıklı hocam :)

Ayrıca bir post hazırladığımda tepkisini en çok merak ettiğim insanlardan birisin. Yanlış düşünüyorsun bak bence böyle böyle deme ihtimalini biliyor, bu nedenle yorumlarını daha samimi buluyorum.

Tabi şu postumda belirttiğim korkularım da yok değil :D

Sadece oy verip geçmişim o yazıyı okumamışım, birazdan okuyacağım :))

Teşekkürler düşüncelerin için. Keşke daha uzun yazsanız diyorum ama sonrasında yetişemiyorum üzülüyorum. Biraz daha fazla zaman ayırmaya başladım artık. Bakalım nasıl olacak :))

E hadi oku madem :) Yazmak da sanıyorum herkes için çok spontane oluyor. Güzel yorumlarınızı için teşekkür ederim efenim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59415.56
ETH 2593.31
USDT 1.00
SBD 2.47