Sort:  

Nicolas Cage ve parmaklar der susarım. Parmaklarını gereksiz fazla kullanıyor. Melekler Şehri'ni unutmuşum o da güzel film ama aynı rol gibi değil mi? Bana hep öyle geliyor.

Brad Pitt'e gelirsek o da iyi oyuncu, Troy ile Snatch arasındaki farklı oyunculukların altından çok iyi kalkıyor. S7ven aynı şekilde. Bir de yakışıklı. Yani bunu erkekler olarak itiraf etmeliyiz artık.

Evet ya bir tek bana öyle gelmiyormuş demek ki, adam hep aynı ifade ve oyunculukta ilerlemeye çalışıyor :)

Yani yakışıklı olduğu kadar karizma adam, ben hep oyunculuk isteyen adama Brad Pitt'i örnek gösteririm. Tamamen zıt farklı rollerde efsaneler çıkarmış adam ortaya, Kaliforniya, Joe Black ve Troy ardarda izlenince aradaki mükemmel farkı görebilir herkes.

Ayrıca Tom Hanks kadar olmasa da çok başarılı film seçimleri mevcut onun da :))

Ben Kaliforniya'yı izlememişim. Ona bir bakayım. Bir de Vampir olduğu, müthiş oyuncularla dolu bir filmi daha vardı. Orada da iyi. Babel'de, Fight Club'ta hep iyi adam. :)

Brad Pitt Fight Club pardon Fan Club :D

@yasujizr Vampirle Görüşme. Kitabını da okumuştum. Müthiştir. Ne güzel oldu hatırlamak.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57068.68
ETH 2988.29
USDT 1.00
SBD 2.27