You are viewing a single comment's thread from:

RE: İnceleme- bSteem Mobil Uygulama

in #tr6 years ago

Telefonda fazla uygulama barındırmayı seven biri değilim, bir dönem 200 civarında uygulamadan kafamı kaldıramayınca tepem attı ve sildim çoğunu. Şimdi ihtiyacım olunca indirip sonra kaldırıyorum çoğu uygulamayı.

Steemit e de telefondan bağlanmadım hiç ama mesajlaşma özelliği gerçekten iyiymiş belki onun için deneyebilirim. Peki sadece bu uygulama yüklü olanlara mı mesaj atabiliyoruz?

Sort:  

Aynen bu soru benim de aklıma geldi. Tahminimce öyle olmalı.

Evet sadece uygulamayı kullananlar arasında mesajlaşma olabiliyor.

Öyleymiş tahmin ettiğimiz gibi :)

İndirdim hatta deneme mesajı atmaya çalıştım @cashthekush a mesaj atmaya çalıştım olmadı galiba

Ben de size gönderdim şimdi :)

Hemen bakıyorum bakalım başarılı mı

Evet başarılı. Deneme yazmışsınız:) ben de ses kontrol yazdım geldi mi

Evet sadece bu uygulama yüklü olanlara mesaj atabiliyoruz. Ben aktif olarak eSteem uygulamasını kullanıyorum ve çok faydasını gördüm, paylaşım sayım arttı. Şimdi bu yeni uygulamayı deniyorum ama geliştirilmesi gereken çok nokta var.

Hayırlısı bakalım o zaman, güle güle kullanın derler ya :)

Deneme mesajı olarak "deneme mesajı"yazdım:)))

:))

Aslında mesaj uygulaması bir yandan iyi oldu bir yandan kötü, şimdi yorumlar daha da azalır o yaygınlaşırsa :(

Ben azlacağını düşünmüyorum çünkü yorumlar çok değerli, bunu bilenler yorumlarına devam ederler. Bu platform yorum ve beğeniler üzerine olan bir platform.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56787.81
ETH 2507.96
USDT 1.00
SBD 2.24