You are viewing a single comment's thread from:

RE: TR Okyanus'unda Dümensiz Hareket Eden Tekne

in #tr6 years ago

Amacım aile olmak ve sorunları kendi aramızda çözmek, @try-market hesabının 4 ve 6 gün önceki içeriklerine bakarsanız demek istediğimi anlarsınız. Arada bir sorun yok sorun olabilecek bir üslup var.

Kimseyi birbirine taraf tutmuyorum, en başta dediğim gibi atlaya atlaya değil tane tane hepsini okumanız gerekiyor anlattığımı anlayabilmek için.

Emekleriniz için teşekkürler, daha planlı ve programlı bir şekilde daha iyisi yapılmaya başlanacaktır umarım.

Sort:  

atlamadan okudum ama çok uzun olmuş gerçekten arada kopuk kopuk anladığım noktalar olabilir davet ettiğim kişilere gelince aslında ben sizin veya başka birinin böyle bir projesi olduğunu hiç düşünmedim sadece bu insanlar benim dostlarım ve ufak ufak da olsa ben dlive dan kzanmaya başladım diyebilirim istedim ki başka arkadaşlarım da kazansın ama işte tesadüf sizde bu yazıda böyle birşey yazmışsınız üstüne geldi diye yazdım :D

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 57110.78
ETH 2521.26
USDT 1.00
SBD 2.32