Yeniden Merhaba

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Geçmiş bayramınız mübarek olsun. En son paylaşımı yaklaşık altı gün önce yapmışım. Bir ara vereyim, kafa dinleyeyim, bayram yapayım diye düşündüm. Gayet güzel geçti. Az çok enerji topladık :)

Görsel: link

Paylaşımlara, çalışmalara kaldığım yerden devam edeceğim. Yatırım, kripto paralar, Steemit vb. konularda araştırmalar, gözlemler devam edecek. Discord kanalımızda da daha aktif olmayı düşünüyorum. Kripto paralarla ilgili analiz yeteneğimizi geliştirmeye devam edeceğiz. Kaliteli proje araştırma işine fazlasıyla önem veriyoruz.

Yeni stratejiler geliştirdikçe bot kullanmayı azaltacağım. Yavaş yavaş işin özüne dönmemiz gerekiyor. Zaten botlar tanıtım aracına dönmeye başlamış. Kar beklentisi zaman geçtikçe düşüyor. Bunun sebebi aşırı bot kullanımı da değil. Botlar oylama stratejilerini sadece kendi yararına geliştirmeye başlamışlar.

Ücretli oylamayı bir süre önce bırakmıştım. Tatil boyunca oylama işlemlerini de @minnowbooster'a bıraktım. Küratörlük işine kaldığım yerden devam edeceğim. Yalnız karlı bir duruma gelmediği sürece SP kiralamayacağım. Kürasyon ödülleri konusunda farklı stratejiler uygulamaya devam edeceğim. Ancak oylama önceliğim getiri değil beğeni olacak. Şu anda yaklaşık 70 kişi kürasyon izimi takip ediyor.

Toplulukta bıkkınlık başlamış gibi duruyor. Veya ben yanlış anlamış olabilirim; tatil dönüşü tembelliği de olabilir :D Sebep her ne olursa olsun herkesin çekilmeye başladığı zaman bizim daha aktif olmamız gerekiyor. Yatırım, sıkıcı bir süreç. Ancak herkesin bildiği gibi devam edenler başarılı olacak. Sadece maddi yatırımdan bahsetmiyorum elbette. Öncelikle kendimize yatırım yapmalıyız.

Zaman buldukça daha fazla paylaşım yapmaya çalışacağım. Yeni paylaşımlarda görüşmek dileğiyle, takipte kalın.

Sort:  

Tatil dönüşü tembelliği diyelim, bir de havalar ısındı tatil yeri burası yine de ayne.devam etmeye çalışıyorum. 😃

:) Buna bir de Steem fiyatı eklenince. Yükseliş başlasa hevesin de artacağını düşünüyorum.

Tam oy gücü kiraladım hemen ardından steem dip yaptı. Kiraladığım oy gücü 0.67 iken 0.46 ya kadar düştü. Gönderi kazancının Sbd oranı da azaldı. Bu yüzden biraz yılmaya başladım denebilir. Botlara oy attırmanın bile bir kesinliği yok steem fiyatı düşünce onların attığı oy gücü de düşüyor. Sp kiralamak zaten ayrı dert.

Sp kiralama işi yaklaşık altı aydır sıkıntılı hocam. Umarım en kısa sürede yükseliş başlar.

Artık Steem'in yükselmesi gerektiğini düşünüyorum.

Yeniden hoşgeldiniz hocam, takipteyiz.

Hoş bulduk hocam. Temmuz'u bekliyoruz ;)

Çok özledik abi iyi ki geldin :) Sensiz buraların tadı tuzu yok...

Teşekkür ederim iyi sayılırım siz nasılsınız eyüpyusuf?

Çok şükür, Anadolu'nun yazısını görünce koştum geldim.

Sağolasın hocam :)

iyiyim sen ?

Sen kimsin?

@eyupyusuf Avatarına hokkabaz koyarak neyi amaçlıyorsun?

Bunu profilinde elma olan şahıs mı söylüyor? Güldürmeyin beni lütfen.

Elma mı?? Sizin böyle biri olduğunuzu profilinize o hokkabazı koyduğunuz an anlamam gerekirdi.
Beyninizi yıkamış

Muggle'lere ölüm!

Sauron, yüzüğü kartallarla getirselerdi ne yapacaktın ha?

Sen beni filmlerde anlatıldığı gibi kule üstünde bekleyen korkak sanıyorsun galiba... Nazgullerimi görünce kartallar muhabbet kuşuna dönerler.

Küçücük frodo yendi seni şuncacık hobbit. Gelmişsin steemitte yorum yapıyorsun. Yap anam yap. Yakında onu da yapamayacaksın.
Aragorn'u da alıp geliyorum.

Ben neo yüce morpheus !

Estağfirullah. Teşekkür ederim hocam. :)

This post has received a 14.55 % upvote from @boomerang.

You got a 85.17% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @anadolu! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

You got a 11.91% upvote from @brupvoter courtesy of @anadolu!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 55030.03
ETH 2337.21
USDT 1.00
SBD 2.32