"Steemit İle Nasıl Tanıştınız?" Sorusuna Verilen Cevaplar

in #tr7 years ago (edited)

Dün "Steemit ile nasıl tanıştınız?" başlıklı bir soru sormuştum. Yirmi bir kişi cevap vermiş. Böylece küçük bir istatistiki veriye de ulaşmış olduk. Az da olsa Steemit'i tanıtma konusunda eksik kaldığımız yöntemleri, ortamları öğrenmiş olduk. Gelelim verilen cevaplara.

  • Ezici Bir çoğunluk Steemit ile Alp IŞIK ( @bitcointr ) sayesinde tanışmış. Alp bey Eylül ayında "Steemit nedir?, Nasıl Bitcoin kazanılır?" başlıklı bir video serisi başlatmıştı. Seri, 6. video ile sona erdi.

  • İkinci sırada "arkadaş tavsiyesi" var. Steemit'teki Türkçe içerik üreten kullanıcıların büyük çoğunluğu da arkadaş tavsiyesi ile siteye ulaşmış.

  • Diğer davetçimiz @emrebeyler. Emre'nin Github paylaşımlarından ve Steemit ile ilgili ürettiklerinden yola çıkarak Steem ile tanışan kullanıcılar da var.

  • Son olarak Steem'i araştırırken ve Steemit paylaşımlarından siteye katılan kullanıcılar da var.

"Facebook'ta, Twitter'da gördüm" diyen bir kaç kişi çıkar diye beklemiştim, ama çıkmadı. Steemit paylaşımlarımızdan görerek gelen bir kişi var. Bunlar da tanıtım yaparken eksik kalan yönlerimiz.

Hem Türkçe içerik üretenlere destek olmak, hem de kürasyon ödülü kazanmak ister misiniz? @anadolu'nun kürasyon izine katılın: SteemAuto. İyi eğlenceler, bol kazançlar.

image.png

Kaynak: 1
Görsel kaynağı: link

Sort:  

You got a 9.64% upvote from @postpromoter courtesy of @anadolu!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Ben youtube"de bir video gördüm.@jerrybanfield nese konuşuyordu. gördüm yazı yazmış, aşağıya para gelmişdi, dedim bu nedirse iyi bir şeydir, böylece katıldım sizlere :)

Demek ki araştırmacı olmak gerekiyormuş :)

Aynı fikir benim de aklıma gelmişti.Amacım gelirinin %80 nini içerik üreticilerine dağıtan bir site kurmaktı. Piyasayı biraz araştırınca steemit i gördüm. Hayal kırıklığıyla sign up butonuna bastım:)

Steemite bugün ayak bastım. Çok özel ve kendi kafamdan insanların olduğu ve güzel geleceğe hep birlikte bir adım önde gireceğimiz insanlarla olmak beni mutlu ediyor.

Hoş geldiniz.

Benim rüyama aksakallı bi dede geldi o söyledi steemite kayıt ol diye :) Şaka bi yana bende alp ışık videoları sayesinde katıldım buraya.

Büyük çoğunluk o şekilde gelmiş. İlginç gerçekten.

Arkadş tavsiyesiyle keşfedenlere bir kişi daha ekliyebilirsiniz...

Ekledim :)

Kardeşim bulmuş ilk . Sonra bana söyledi . Bende geliştirerek steemiti keşf etdim .

Yine erken denk gelmiş. Yaza şenlenir buralar :)

This post has received a 8.61 % upvote from @boomerang.

Merhaba hocam konumuz dışında bir soru sormak istiyorum, teklif usulü bot yapmak istiyoruz fakat kayıt kısmında bilgi eksiliğiğimiz var yardımcı olmanız mümkünmüdür? @sorucevap adresinize discordan mesaj yolladım orada telefonumu da yazdım. yardımcı olursanız mutlu oluruz.

Not: Discord'dan iletşime geçildi.

Arkadaş gelecek var dedi zorla soktu.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63493.34
ETH 2578.53
USDT 1.00
SBD 2.79