You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'te Kaliteli Yazı Konulu Soru

in #tr6 years ago

Ödül istemiyorum, baştan belirteyim :D

Bence kaliteli yazı bir şeyler öğrendiğim yazıdır. Yok başlıkmış, görsel merkezeymiş, markdown'muş umursamam. Şunu da belirmek gerekir; Kaliteli yazı (Ç)alıntıysa ödülü de kaynağın alması gerekir. Bu konuda çok şey yazılabilir de, birinci cümle cevap olsun.

Sort:  

@anadolu'ya katılıyorum. Bir şey öğrendiğim yazıları seviyorum. Ama bilgi derken Wikipedia ve kaba bir Google taramasıyla uzun uzun yazılan yazıları kastetmiyorum; o bilgilere herkes iki dakikalık araştırmayla ulaşabilir zaten. Kişinin kendi deneyimlerinden çıkardıklarına, belki eğitimine dayanan ve "bir şey diyen / söyleyecek yeni bir sözü olan" yazılar bence güzel yazılar çünkü onlardan bir şeyler öğreniyorum. Üzerine bir de sıkı bir araştırmaya dayanıyorsa zaten 'gurme lezzetler' kategorisine giriyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57019.68
ETH 2888.91
USDT 1.00
SBD 3.61