Kürasyon İzi Takip Etmenin Faydaları

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. SteemAuto sitesinin yayına girişinden bu yana kürasyon ödülü, kürasyon izi vb. konular daha fazla konuşulmaya başladı. Kürasyon ödülü hakkında bilgi almak isteyenler ya da "ben takip etmeyi sevmem, küratör olacağım" diyenler şu yazıları (1, 2, 3) okuyabilirler. "Bir küratörü takip etmenin faydası nedir?" diye soracak olursak; bir çok faydası var. Ben bir kaç tanesini yazayım.

  • Oylama gücünüzü boşa harcamazsınız. Hesabınızla ilgilenemediğiniz durumlarda kullanılması "şart" bile denilebilir.

  • Güzel projelere destek olabilirsiniz. @minnowsupport, @utopian-io, @sndbox vb.

  • Kaliteli içerik üreten kullanıcıları desteklersiniz. @curie, @qurator vb.

  • Topululukları destekleyebilirsiniz. @trliste, @peri, @anadolu vb. (Bir reklam yerleştireyim: @anadolu kısa bir süre sonra tamamen ücretsiz hale gelecek. Ve Türkçe içerik üreten kullanıcıları destekleyecek.)

  • Kürasyon ödülü kazanırsınız. Vakit bulup ilgilendiğim zamanlarda 5000 SP ile günlük en az 4 SP, kürasyon ödülü kazandığım zamanlar oldu.

Takibini Tavsiye Ettiğim Küratörler:

  • @minnowsupport, Cüz'i bir kayıt ücretiyle, yeni kullanıcıları destekler. Günlük çok fazla oylama yapar. Oylama oranını oldukça düşük tutun. (Şimdilik sadece Streemian kullanarak takip edebilirsiniz.)

  • @curie, Sadece kaliteli içeriği desteklemeyi amaçlayan bir topluluk projesi.

  • @utopian-1up, Utopian.io sitesinde moderatörler tarafından onaylanan içerikleri destekler.

  • @trliste, Kaliteli, Türkçe içerikleri destekler.

  • @jumbot, @peri, @treasureteam, Öncelikle kendi üyelerini ve sonrasında Türkçe içerikleri destekleyen bir kaç hesap.

  • @anadolu, Anlatmaya gerek yok, konuşmuyorum :)

Unuttuğum küratör varsa yorum olarak eklerseniz sevinirim. İyi eğlenceler, bol kazançlar.

DQmWeqU6Rti1jcuoTnE5g15fb4ZsLYh65UBCYR9cC1YjM9b.jpg
Görsel kaynağı: (link)

Sort:  

@jumbot @trliste @peri @treasureteam @sndbox traillerini takip ediyordum, @anadolu'yu da ekledim. :)

Teşekkür ederim :) Diğerlerini de listeye ekleyeyim ben.

elim upvote butonuna gitti, son anda hatırlafım dün gece otomatik oylamaya ayarlamıştım 🤸

:) Teşekkür ederim.

Otomotik oylama tam olarak nasıl olur öğrenmek istiyorum yardımcı olurmusun ?

You have received an upvote from @nicestbot. I am an automated curation bot trying to make minnows happy.

This post has received gratitude of 2.90% from @appreciator courtesy of @sorucevap!

You got a 2.39% upvote from @buildawhale courtesy of @sorucevap!
If you believe this post is spam or abuse, please report it to our Discord #abuse channel.

If you want to support our Curation Digest or our Spam & Abuse prevention efforts, please vote @themarkymark as witness.

This post has received a 27.46 % upvote from @boomerang.

You got a 1.60% upvote from @postpromoter courtesy of @sorucevap!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Kuyruk kuyruğa :)

Evet :) Vagon daha doğru olur :D

Ben de trliste' yi takip ediyordum ve anadolu'nun kürasyonu olduğunu bilmiyordum şimdi öğrenmiş oldum. Sizleri de desteklemek için şimdi takibe başladım.
Güzel projelerde görüşmek dileğiyle :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 71103.43
ETH 3849.71
USDT 1.00
SBD 3.51