Bitcoin Artırma Yolları #3 Sapien, Narrative

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Bitcoin artırma yöntemleri serimize devam ediyoruz. Bir önceki paylaşımda File.army isimli fotoğraf paylaşım platformuna değinmiştik. Bu paylaşımda ise farklı alanlara odaklanmış iki sosyal ağdan daha bahsedeceğiz. Sapien.network, bir sosyal haber ve reklam ağı. Narrative.org ise niş alanlara odaklanan kullanıcılar için ödeme yapmayı hedefleyen bir sosyal ağ oluşturmayı planlıyor.
20180729_145602.png

Sapien.netvork isimli sosyal ağın beta sürümü Haziran ayında yayına girdi. Sapien, internette dolaşan sahte haberlerin, bilgilerin önüne geçmeyi planlıyor. Kullanıcılarını Ethereum blok zincirinde oluşturulan SPN tokenleriyle ödüllendirecek. Bir miktar yatırım yapılarak daha fazla ödül kazanılabilir. İdex borsasında Ethereum/SPN değişimi yapılabiliyor. ICO'suna katılıp yaklaşık 570 SPN almıştım. Ancak tokenleri akıllı sözleşme cüzdanıma aktarmayı unutmuşum :) Şu anda siteye üyeyim ancak aktif olarak kullanmaya başlamadım. Bahsettiğim gibi Sapien henüz beta sürümünde. Hedeflerine yavaş yavaş ulaşacağını düşünüyorum.

20180729_145531.png
Narrative.org ise daha çok niş alanlara, markalara ve kişisel dergilere odaklanmış bir sosyal ağ. Her kullanıcı kendi ilgi alanında içerik üreterek ödül kazanabilecek. Narrative henüz yayına girmedi. Şu anda Alfa sürümü için kayıt yapılıyor. Latoken ve BiteBTC borsalarından NRVE token alınıp satılabiliyor. Narrative (NRVE), NEO platformunda oluşturulmuş bir token.

Daha önce Yoyow ve Golos kripto paralarından bahsetmiştim. Siz de konuyla ilgili bildiğiniz sosyal ağ veya benzeri bir sistem varsa paylaşabilirsiniz. Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere, takipte kalın.

Görseller: Sapien.network ve Narrative.org

Sort:  

Abi bir tane daha token ile çalışan sosyal medya platformu planlanmıştı ona hakim misin ? Ben ismini hatırlayamıyorum

Bahsettiklerim haricinde bilmiyorum hocam. Eos platformunda böyle bi proje olacak diye söylenti var sadece.

This post has received a 8.62 % upvote from @booster thanks to: @anadolu.

Elinize sağlık hocam, bu btc arttırma yollarına bir göz atmak lazım.

Alternatifleri artırmak lazım :)

You got a 9.06% upvote from @brupvoter courtesy of @anadolu!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67644.39
ETH 3483.63
USDT 1.00
SBD 2.65