Aylık Rapor Ve Güncelleme

in #tr6 years ago

Tekrar merhaba. Yaklaşık bir aydır ücretsiz oylama yapıyorum. @sorucevap hesabıyla etkinlikler düzenledik. On soruya ortalama yirmi beşer cevap verildi. İmkanlar ölçüsünde oylama yaptım. Bir önceki yazıda @anadolu hesabının geçmişinden ve geleceğinden bahsettim. @arafs'ın şu yazısını da okuyunca, yeniden "yarı ücretli oylama"ya geçme kararı aldım.

Şartlar ve kurallarla ilgili şuradaki paylaşımı okuyabilirsiniz. Oylama oranı içerik kalitesine göre belirlenecek. Alt sınır gönderimin %200'ü. Üst sınır ise oylanmasını istediğiniz içeriğin kalitesine ve Steem'in fiyatına göre %300'e kadar çıkabilecek. Oylamaları bizzat, manüel olarak yapacağım. Şimdilik 0.1 SBD gönderebilirsiniz.

İyi eğlenceler, bol kazançlar.

Görsel kaynağı: link

Sort:  

Çok teşekkür ederim hocam, artık ben de gönderebileceğim bir yerlere :)

Önceden kalan uğramadıklarınızı seçerek yollamaya başlıyorum hemen ;)

Teşekkürler hocam :)

Bu işlemi 10 hesap daha yapsın #tr etiketi çok farklı bir noktaya gelir eminim.

Can someone translate to english ?

Sorry. I do not know english. You can use Google Translate.

Hayırlı olsun kardeşim..

Teşekkür ederim hocam.

Hadi bakalım, ben gönderdim bir yerden başlamak lazım :) Tekrardan hayırlı uğurlu olsun :)

İlk siftah Kaptan'dan geliyor! :) Teşekkürler.

Hocam günlük bir sınır koyuyormusunuz?

Sadece içerik kalitesine bakıyorum hocam. Yalnız içerik yayınlanmış ve 5 6 gün geçtikten sonra gönderim yapılıyorsa art niyetli görürüm. Onun haricinde bir sınır bulunmuyor.

Neden 5-6 gün sonra gönderilmesi bir sıkıntı teşkil ediyor? Bilmediğim için soruyorum...

Hocam 6. gün gönderenler genellikle destek almak için değil ödülü alıp kaybolmak için kullanıyor. Bazı kullanıcılar bunu alışkanlık edinmiş. Kesinlikle yeni içeriklerine oylama yaptırmıyorlar.

Anladım. Öğrendiğim iyi oldu. Teşekkürler.

You just received a 81.35% upvote from @honestbot, courtesy of @anadolu!
WaveSmall.gif

Daha önce de oylama yapıyordunuz yani ben de nasibimi alıyordum fakat düzenli akış benim gibi küçük hesap sahipleri için daha da iyi oluyor. Size de fırsat bulmuşken tekrar @arafs'ye de teşekkür ediyorum

Teşekkür ederim. Umarım yavaş yavaş bir yerlere geliriz beraberce.

üstad oylanacak postlarla ilgili bir kısıtlama var mı? Ben şu an her şeye saldıran bir konumda gibiyim de her şeyi deniyorum. Dlive ve Dtube olayıyla ilgili uğraşıyorum dmania ve utopian a da el atıcam öğrenirsem eğer o işleri de bunları da kapsar mı yani

Link verdiğim yazıda gerekli bilgi var hocam. Örneğin; Dmania vb. paylaşımlara oy alamazsınız. Gönderim iade edilir.

eyw üstad inceliyorum

You got a 100.00% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @anadolu! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP. Click For details | Discord server

You got a 2.76% upvote from @postpromoter courtesy of @anadolu!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.22
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66132.22
ETH 3552.85
USDT 1.00
SBD 3.09