Bir Gezginin Tatlı Hikayesi

in #tr6 years ago

Eskişehir-Sakarya Turu 3. Gün
image

Cuma günkü tırmanışla dolu 120 kilometreyi bitirdikten sonra saat 3 gibi yattım. Gece adam akıllı uyuyamadım . Çadırı düz bir yere kuramadığım için gece boyunca uyku tulumu aşağıya doğru kaydı.

Sabah 8-9 gibi uyandım yeni gelip çadır kurma telaşı içinde olan insanların sesine uyandım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltı yaptım. Daha sonra etrafı dolaşmaya başladım.

Sülüklü Göl uzun zamandır hedefimde olan gitmek istediğim bir yerdi. İnterrail Türkiyenin kampıda bana bu sayede bahane oldu. Göl gerçekten güzel , büyükçe bir göl. Gölde yüzenler filan vardı gün içinde.

Sülüklü Göl bir tabiat parkı. Tuvaleti, lavabosu, kamp alanlarına yakın yerlerde çeşmesi var. Genel itibariyle telefon çekmiyor diyebilirim. Sülüklü Göle girdikten sonra girişte bir patpat, tırtır var onun römorkun sol arka tekerinin oralarda bir yerde çekiyor 😂 İnsanlar burada telefon ile görüşme yapmaya çalışıyorlardı. Ses gitmediği için bağıranlar , annesine haber verenler filan renkli görüntüler oluyordu. image

Yine öğlene doğru çadıra girdim vurdum kafayı yattım. Zaten yorucu bir günün ardından geç yatmıştım bi de sabah insanların sesine uyandım.

Bir iki saat uyudum daha sonra çevredeki insanlarla muhabbet etmeye başladım. Sülüklü Göl Kampında daha önceden tanıdığım bir kişi yoktu. Onlarda yemek yiyorlarmış bana yemeklerinden ikram ettiler. Kamp ateşinin üzerine Bimden aldıkları mantarları attılar, tadı çok güzeldi çok beğendim. Bunu bende yapmayı düşünüyorum. Daha sonra çay filan içtik.

Akşam olduğunda yine farklı bir yerde ateş yaktık. 300 civarı insan olduğu için farkı farklı 8-10 yerde kamp ateşi yakılmıştı. Ateş olunca yanında patates getirenler ortaya çıkmaya başladı 😄

Akşam ateşin etrafında farklı farklı insanlarla muhabbet etmeye devam ettik. Otostopla gezen insanların gerçekten de güzel hikayeleri var.

Gölün kenarında yaktığımız ateşin kenarında muhabbetimize devam ederken bir ara matın üzerine yatıp gökyüzüne baktım. O an gerçekten de oradan olduğumdan dolayı gerçektende çok mutlu olmuştum. Gökyüzü o kadar güzel gözüküyordu ki anlatamam. Yıldızlar, dolunay ...

O gece biraz daha ateşin başında vakit geçirip gece saat 1:00 - 2:00 gibi yattım. image
Talat Tolunay

Sort:  

İyi günler dilerim, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi için seçildi.

Proje ile ilgili ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63914.63
ETH 2664.93
USDT 1.00
SBD 2.77