You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gofret Yiyip Kutladım

in #tr6 years ago

Postu ilk açtığımda gözüme takılan görseller her ne kadar yazıyı hemen oku dese de yeni fırsat buldum okumaya. Sen bu güzel yolda yürümeye devam et destekçilerin hiç eksik olmayacaktır.

Ne zaman üretim toplumundan çıkıp tüketim toplumu olduğumuz vakit işte o zaman, biraz karamsar olacak ama işimiz bitti. İlk okulda öğretmişlerdi bize kendi kendine yeten nadir ülkelerden olduğumuzu ama bu gün kızımın kitabına baktığım vakit böyle bir bilgiye ulaşmak ne mümkün. Aksine Antep fıstığını bile Antep fıstığı adı altında ithal ediyormuşuz bunu öğrendim. As cümle yoksa çok uzayacak, köklü reformlara ihtiyacımız var her alanda..

Sort:  

Artık steemitteki arkadaşlarla beraber yürüyoruz, harikasınız her biriniz :) Ellerinize sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63893.57
ETH 2528.96
USDT 1.00
SBD 2.65