You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rejim önerisi olan var mı?

in #tr-tr7 years ago

Eh balık etli biri olduğuma bakıp beni kaale alır mısın bilemem... Diyollaa ki; gece yatmadan 30 dk kadar önce; 3 kaşık yoğurda yarım limon sıkar, 1 çay kaşığı acı pul biber ekleyip güzeelce karıştırıp yersen (ve sonrasında sabah kahvaltıya kadar ağzına bi lokma sürmezsen) hafada 3-4 kilo veriyomuşsun. Ben acı yiyemiyorum, denedim; acı gitsin diye yarım ekmek yemek zorunda kaldım. Acı yiebiliyosan bi dene cidden kilo verirsen deniycem, şişko sözü! :)

Sort:  

Bunu daha öncede duymuştum. İçine Chia tohumu da atılıyor..Denemeye başlıyorum.. Uzun süre istiktrar sağlayabileceğimi zannetmiyorum ama yinede deneyeceğim. Sonuçları paylaşacağım bendende şiko sözü ! :))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62214.82
ETH 2429.20
USDT 1.00
SBD 2.68