Rejim önerisi olan var mı?steemCreated with Sketch.

in #tr-tr7 years ago

image

Rejim önerileriniz itina ile uygulanır..

Ducan denedim olmadı
Kibrit kutusu büyüklüğünde yağsız peynir cümlesi geçen hiç bir diyet işe yaramadı
Akşam saat 18:00 den sonra yemeyeceksin tarzı diyetin .....
Canan Karatay i şeytan görsün..Olsun 130 kilo kurtulalım hepimiz ondan
Doktora gidiyorum bana spor yap diyor..spor tavsiyesi istesem antrönöre giderdim benmi yanlış geldim siz mi yanlış meslektesiniz dedim beni kovdu.

Şartlara uygun öneri ile beni 3 ayda 80kg yapana ÖMÜRBOYU UPVOTE....:))))))))

Sort:  

Eh balık etli biri olduğuma bakıp beni kaale alır mısın bilemem... Diyollaa ki; gece yatmadan 30 dk kadar önce; 3 kaşık yoğurda yarım limon sıkar, 1 çay kaşığı acı pul biber ekleyip güzeelce karıştırıp yersen (ve sonrasında sabah kahvaltıya kadar ağzına bi lokma sürmezsen) hafada 3-4 kilo veriyomuşsun. Ben acı yiyemiyorum, denedim; acı gitsin diye yarım ekmek yemek zorunda kaldım. Acı yiebiliyosan bi dene cidden kilo verirsen deniycem, şişko sözü! :)

Bunu daha öncede duymuştum. İçine Chia tohumu da atılıyor..Denemeye başlıyorum.. Uzun süre istiktrar sağlayabileceğimi zannetmiyorum ama yinede deneyeceğim. Sonuçları paylaşacağım bendende şiko sözü ! :))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62214.82
ETH 2429.20
USDT 1.00
SBD 2.68