You are viewing a single comment's thread from:

RE: THE SHOPPING GAME : 24/7/2020 : Grocery Shopping and Mosquitoes

in #theshoppinggame4 years ago (edited)

Hai @cryptokannon. Anda berbelanja sangat banyak item. Tapi sayang, saya tidak melihat rincian item belanja anda dan setiap item belanja yang anda konversi ke dolar AS atau ke Steem. Saya tidak dapat membandingkan harga item belanja anda dengan harga di negara saya, Indonesia..😀

Sort:  

Hai pak @anroja jumlah total belanja pada masa tersebut adalah 5289yen/49$ /231 Steem saya sedaya boleh tidak mahu membanding harga barangan di Jepang dengan harga barangan di negara asal saya Malaysia, kerana sangat jauh berbeza, tetapi harga sayuran tempatan kalau kena pada musimnya, harga boleh jadi lebih kurang sama seperti harga di Malaysia. Sebagai contoh harga jagung satu dalam 39yen atau RM1

Terima kasih kak @cryptokannon...😀

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59305.10
ETH 2602.12
USDT 1.00
SBD 2.44