THE DIARY GAME : DATE 4/08/20 : Day 4 [ua]

in #thediarygame4 years ago

Прокинувся зранку та відразу почав щоденник писати. Набираю оберти, з кожним днем все більш та більщ дисципліновано підходжу до справи.

Снилась мені якась копірайтерська фігня, типу я взяв заказ та його вже зробив, але думав як спав, чи то правда, чи то просто сон. Прокинувся, а це виявилось просто сновидінням.

Ну то й добренько, менше роботи робити.

Не люблю я працювати з якимись клієнтами, де нема дуже суворих домовленостей і постійно думаєш чи тобі далі будуть платити, замовлення нові робити, чи ні. Взагалі працювати так, щоб самому шукати замовників це ну ЗОВСІМ не моє. Краще вже найняти людину, яка за мене домовлятися за все буде, грошей менше, але й тріпання моїх нервів теж.\

Зробив фото з кавою як зараз модно робити усюди.

3.png

Зробив собі бутерброди з сиром в духовці, так вони виглядають за допомогою фільтра «Тепловізор» (заберіть в мене хтось фотошоп, благаю)

1.jpg

Написав пост, відкрив твіттер, а там спалах вірусу в моєму місті, ну що ти будеш робити. Хоча все виглядає логічно, купа людей їздило на пляжі, усі забули за карантин. Ну й все дуже очікувано. Буду сидіти вдома, хоча я так ходжу, що в мене в радіусі 10 метрів нема нікого, а громадським транспортом я не користуюсь

Screenshot_146.jpg
(Administration says, the most dangerous places to catch covid-19 are metro, public transport, supermarkets(WEAR MASKS). Kharkiv hospital is overcrowded with patients)

На завтра в мене багатенько роботи, буду писати цілий день, скоріш за все, а о після завтра буде вже веселіше. Може піду місто вам трошки покажу.
Наробив ще усіляких поміток заміток, буду їх усі розгрібати та вам розказувати шостого серпня.

Вже трохи починаю себе збирати та ДІЯТИ. Наприклад зимові чоботи поклав угору до шкафу, які стояли готові чистенькі посеред квартири з весни
(в серпні, так :D)

Що там рідненькі, стоїте, все добре в вас?

4.jpg

Увечері об 18:00 була друга частина робочого семінару, там вже було цікавіше, аніж учора. https://steemit.com/thediarygame/@mikebo31/the-diary-game-date-3-08-20-day-3-ua
Там мене нормально так замотивували, так що часи прокрастинації закінчено. Почались часи гіперпрокрастинації.

Шо сьогодні ще було цікавого. Знайшов групи в Стіміті, по футболу таке, дуже слабенько, по мандрівкам ну таке.
Спілкувались в нашому ТГ чатику, там збирались стімітчане піти гуляти в Києві. Думаю в вересні теж навідатись подивитись що там наша СТОЛИЦЯ. Стоїть на місті? Тим паче, шо мені тут з міста Харкова їхати 4 години на швидкісному потязі.
О, зараз зайду гляну, скільки квиток коштує...

Другий клас потяга швидкісного коштує 325 гривень, 60 STEEM, а перший 840 гривень, та 155 STEEM. Автобус буде коштувати приблизно 250 гривень, 40 STEEM та їхати ДЕВ’ЯТЬ годин, а за літак ціна стартує стільки ж, скільки й за перший клас в потязі. Але це мінімальна ціна без багажу.

Такі справи, їдь не хочу. Ще мене вчора був такий інсайт я прямо просто не можу. Може колись розкажу, я зрозумів чому я спілкуюсь з одним типом людей при чому на глибинно психологічному рівні. Годину заснути потім не міг. Може сьогодні щось теж цікаве вистрілить.

В мене прекрасна команда @ukrainianstyle, яка складається з неймовірних авторів. Це @ulialitva1991 @dany2323 @olesia @oksy

Великий пост про мою команду можна прочитати тут. https://steemit.com/the1000daysofsteem/@olesia/1000-days-of-steem-the-diary-game-season-2-recruitment-contest-komandnaya-igra-ukrainskikh-avtorov

Пост написаний спеціально для гри щоденників від @steemitblog @steemcurator01 @steemcurator06

Sort:  

Report Commun Twitter
Screenshot_1.jpg

А кава розчинна?) По піні ніби бачу. Якщо розчинна, то побережіть себе, переходьте на заварну, бо то ж небо і земля!

Я то ніби й у Києві живу (ну, під Києвом), але роботу о 19:00 тільки закінчую, тому теж на зустріч стімців (стім'ян?) не потрапила.

А я ніколи у Харкові не була, якось з'їзджу. Це ж батьківщина Жадана, святая святих)))

О какой молодец, мотивированный! Умка! А кстати да, бывает такое, незнакомый человек пускает корни в твоей душе, все мысли о разговорах. Значит твой типаж!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62827.81
ETH 2583.62
USDT 1.00
SBD 2.73