THE DIARY GAME : DATE 0/08/20. Zero day. Introdusing poststeemCreated with Sketch.

in #thediarygame4 years ago (edited)

JvFFVmatwWHRfvmtd53nmEJ94xpKydwmbSC5H5svBACH814ohAPKLHuTjeC6xy6pFHSxFD2amZ9KKA39CPnQxLQo2D8zubWtocdYdQ7ogTDx9Z6ZSdV5pN8LCz1SuyAB19aQ3n446J.jpg

Почався другий сезон гри щоденників. Це нульовий вітальний пост, а про мій день я розповім вже завтра зранку.
Хотів написати дуже великий пост про плани, але вже третій день щось в мене все болить, та кашель, може в мене ковід та я не доживу до кінця другого сезону? :)

Мене звуть Міша, мені 32 роки. Живу в місті Харкові.
Люблю писати блоги і щоденники, вони дуже мотивують в досягненні цілей. Коли ти публічно щось декларуєш, це ще більше тебе мотивує вставати раніше і починати працювати над собою і своїми цілями.

У мене дуже багато різних хобі, люблю дізнаватися нове і відкритий світу.

Дуже люблю футбол, вболіваю за рідну команду Металіст з Харкова. На жаль, футбол в Харкові зараз не на найкращому рівні, але треба підтримувати тих, кого любиш, навіть коли вони в скрутному становищі.

P1000509.JPG
фото стадіону з матчу Шахтар Донецьк - Металіст Харків

Люблю онлайн покер, колись я ним займався напівпрофесійно. Що таке напівпрофесійно? – Це коли отримуєш з нього грошей як на заводі, але розвиватись та стати покер-про просто лінь :)

Дуже люблю читати книги з психології. Найбільша кількість каналів, на які я підписаний на ютуб, саме психологічного характеру.

Screenshot_8.jpg
мій перший політ на літаку

Подорожувати теж моє. Об’їхав всю Україну та був в сусідніх країнах. Планував вже виїжджати по безвізу, але прийшов коронавірус і сказав до побачення усім моїм планам.

На жаль зараз на всі мої хобі не вистачає зараз часу. Але все ще обов’язково попереду.

Про мету та цілі на місяць.

Ну по-перше головна ціль серпня - почати рахувати свій час. Бо постійно все витрачається незрозуміло на що. Усі робочі проекти я планую максимально обмежити в часі. Це ж стосується і соціальних мереж та інших кілерів часу.

Друге це їсти нормальну їжу та скинути зайві кг.

Третє я купив трошки курсів по роботі та розвитку, але почну я їх вже робити коли вилікуюсь, бо щось зовсім неможливо щось робити.

В мене прекрасна команда @ukrainianstyle, яка складається з неймовірних авторів. Це @ulialitva1991 @dany2323 @olesia @oksy
Великий пост про мою команду можна прочитати тут. https://steemit.com/the1000daysofsteem/@olesia/1000-days-of-steem-the-diary-game-season-2-recruitment-contest-komandnaya-igra-ukrainskikh-avtorov

Пост написаний спеціально для гри щоденників від @steemitblog @steemcurator01 @steemcurator06

Sort:  

Классный пост! Я тоже люблю ПП.

Гарної гри нам всім) Менше мівінки, і плани по ПХ будуть ближчими😇
Я теж прихворіла, але іншим😃

Эй, ты не болей, у нас впереди серьёзная борьба. Ты нам нужен))) так что, пей горячий чай, таблеточку и спать)) а на завтра чтобы был как огурчик))

И то верно,Миша,что это за новости с болезнью). Чай с лимоном, мед и как штык, чтобы здоровее здоровых был! Я сама под дождем продрогла, чувствую, что горло болит. Ну ничего, прорвёмся!

Thank you for taking part in The Diary Game on Steem.

Keep following @steemitblog for the latest updates.

The Steemit Team

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68255.87
ETH 3271.92
USDT 1.00
SBD 2.68