THE DIARY GAME : 10/08/2020 : DAY 10. -5,00 D

in #thediarygame4 years ago

08:25. За пів часа закриваю туалєти! За час прибуття в Кієв! — заорала провідниця десь прямо над вухом, і я пролупила очі.

Чай не подають, бо ж ковід. А те, що вагони повністю заповнені людьми без масок, то фігня, очевидно.

Пішла я займати чергу в туалет (бо ж за пів години закриють). Поїзд прибув до Києва рівнесенько о 09:20, як і було обіцяно. Вау.

Рюкзак у мене повністю забитий варенням, медом, коньяком, малиновою настоянкою, часником і т. д., а в руках пакет, в ньому замотано відерце з-під майонезу, у якому 3 десятки яєць і цибуля насипом. На ходу викливаю Uklon. Тільки вийшла з центрального виходу вокзалу, як таксі вже прибуло: бежевий лексус, на хвилиночку))) В офісі була вже в 09:45, круто.

20200810_131131.jpg
Подвір’я центрального офісу ТОВ “Епіцентр К”, вид на ТЦ “Епіцентр” (м. Київ, вул. Берковецька, 6-В).

Підкріпилась в офісному ресторанчику — це обов’язково перед стартом розумової роботи. Відкрила соцмережі — подружка вислала фотки з відпочинку, вони з чоловіком в Туреччині, Олюденіз. Там неймовірно красиво, захоплює дух. Інша подружка запостила 100500 сторіз зі свого відпочинку в Єгипті. Ех, дражняться…

Мама просила вчора замовити їй нову картину для вишивання. Я замовила найбільшу за розмірами, яку тільки змогла знайти, 52 на 83 см. Це схема для вишивки хрестом за мотивами полотна Ботічеллі.

IMG_20200810_212154_640.jpg
Замовлені товари: За мотивами С. Ботічеллі, Весна, 52х83 см, 1601 грн (приблизно 57 USD або 336 Steem)

Далі працюю, багато і натхненно — таки нормально виспалась в поїзді. Пишу механіку акції. Буквально на 15 хв. вибігаю пообідати. На 16:40 записана в наш корпоративний медцентр до офтальмолога. Цей спеціаліст з’явився недавно, тому піду з цікавості, що скаже.

Зір у мене взагалі поганий, -4,75 було восени 2019. Цікаво, як зараз.

17:15, повернулась від офтальмолога. Гм, -5,00 ((( Сказав, що лінзи у мене неправильні (кольорові? це небезпечно!), що розчин для лінз — поганий, окуляри — заслабкі (купити нові). Не крапаю очі?! Негайно почати! Не п’ю вітаміни для зору?! Цієї ж миті побігти купити. Єдине, що діоптріями лінз я не засмутила пана офтальмолога: таки варто носити саме -4,25, якщо працюю на компі.

20200810_175654.jpg
Діагноз: міопія середнього ступеня з астигматичним компонентом обох очей. Комп’ютерний синдром

Я засмутилась, що з осені зір знову впав, і пішла заїдати горе смаженою курочкою та смаженою у яйці цвітною капустою.

20200810_174358.jpg
Це я вже доїла курочку з капустою, якось провтичила сфоткати "до"

Також, взяла із собою рису й куряче стегенце, Грішка візьме із собою завтра на обід.

Повернулася, далі працювала, мала Zoom-конференцію з креативним агентством та розмову з моєю начальницею.

Потім зайшла в інтернет-магазин контактних лінз купити нові, “правильні” з точки зору офтальмолога. Зробила замовлення, воно йтиме кілька днів (зі складу фірми у Чехії).

Я сьогодні працюю до 20:00, адже прийшла на 10:00. Так, у нас робочий день не 8 год., а типу 9 год.

У нашому telegram-чаті “Блогери Steemit” люди скаржаться, що важко написати 300 слів про свій день. А я просто записую все в процесі, не відкладаючи на кінець дня чи, не дай боже, на завтра. Завела google doc, і пишу туди що з компа, що зі смартфона, одразу після подій. Так зручно, і так нічого не забувається.

20:20, приїхала на таксі додому. Грішка вже забрав нашу кісю Маркізу від своєї колеги Наташі, вона в неї більше тижня тусила:
20200810_211407.jpg

Що ж, буду розпаковуватись, митись, закидати прання, готуватись до завтра (а завтра в мене після роботи похід на джазово-поетичний концерт).

Тож до зустрічі, котики)


Dear @steemcurator01 and @steemcurator06, you can find a little intro post about me here. I'm a member of the @ukrainiandreamer team in The Diary Game.
Thank you for your attention.

Sort:  

Да, линзы, знакомо. У моей дочери от линз глаза краснеют. Как заплаканные. И в растворе держит и часто меняет, не находим по чины отчего глаза красные. Перешла на обычные очки, носит только во время учёбы.

Ох, я поки підібрала лінзи, які саме мені зручні, то рік минув) Одні труть, інші сушать, треті - як піску в очі написали... Зараз на ось таких зупинилась, мені подобаються, але офтальмолог сказав, що я діаметр неправильно підібрала(
Screenshot_20200810-230124_Chrome.jpg

Та да, столько тонкостей с этими линзами нужно знать.

Моя жена полжизни в очках. Линзы пробовали тоже разные, и ни одни не подошли. Только денюжку выбросили

Я не можу в окулярах довго ходити, бісять. Тим паче, що до карантину життя було досить активним, не сумісним з окулярами

Кроме витаминов что то делаешь для поддержания зрения. Мой опыт начинался с книги Норбекова. Думаю все о ней слышали ... ну и пальминг... есть много чего по этой теме. Главное не пускать на самотек.

В мене вже самотьок, я втомилась) ця хрінь почалась в 13 років. До 18 я дуже активно займалась з окулістом, краплі-вправи, і нічого не допомогло, зір падав по-тихесеньку.
Зараз буває пропиваю курси вітамінів, рази два на рік.
Може, не осліпну)

Ну сарказм сарказмом, но все таки отнесись к этому по серьезней, плиз)

Завтра піду крапельки куплю, дякс за support 🤗

Люди, которые высыпются в поезде - как вы это делаете? Я после такого путешествия обычно ещё пару дней отхожу :D

багаторічна практика у сидячих вагонах нічних поїздів =D після такого будь-яке лежаче місце — каєф)

"Рюкзак у мене повністю забитий варенням, медом, коньяком, малиновою настоянкою, часником і т. д.," - одни полезности") - это предложение дня. Люблю мед и последующие))

Та да, все в господарстві згодиться :D

image.png
Хороший пост, получаю большое удовольствие от прочтения ваших постов.

Спасибо) но в таком случае следующие несколько не читайте очень внимально, они немного депрессивньіе) я уже работаю над исправлением настроения )

Thank you for taking part in The Diary Game on Steem.

Keep following @steemitblog for the latest updates.

The Steemit Team

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63047.55
ETH 2690.45
USDT 1.00
SBD 2.54