THE DIARY GAME : 08/09/2020 : DAY 33. ПередвідпустковеsteemCreated with Sketch.

in #thediarygame4 years ago

День 33, як символічно, і какофонічно. Гм.


Подумалось мені сьогодні, що удача — це м’яз, який потрібно тренувати. Не хочу розкривати всю суть свого суб'єктивного, хай краще кожен тут побачить своє.


Вранці я ледь прокинулась, і була абсолютно розбитою. Від вчорашньої перевтоми довго не могла заснути, лише після карвалола відрубилась. Зі мною таке іноді трапляється: коли вимотаєшся на нитку, перед відходом до сну починається якийсь другий прилив сил, і відчуваєш, що знову готова гарувати, а не спати оце (оманливі відчуття, звісно, таке буває перед тотальним виснаженням, здається. Чи перед смертю, вже не згадаю).


О дев'ятій ранку вже була на роботі. Правда, потрапила туди з пригодами. На прохідній не спрацював бейдж, вхід мені заблокували. Довелось телефонувати в СБ і підтверджувати, що ні, я ще не у відпустці, і так, я ще працюю сьогодні, і не виїздила нікуди з Київської області (ну як, виїздила в кінці серпня, але вони питають "останнім часом"). Попросила заблокувати бейдж від завтрашнього ранку. Пропустили.


Спостерігаю, що мене дедалі частіше кидає в якісь крайні емоційні стани: то плачу від радості, що хтось подякував у фейсбуці за щось несуттєве; то сповнююсь почуттям нереальної вдячності до кухарів, чия страва мені смакує, і пишу про це трактат в чат для пропозицій і скарг на їдальню; то взахльоб ридаю, бо бачу пост про цуценят-безхатченків… Ці емоційні перепади тривають вже кілька років. Гормональні зміни, мабуть. Раніше такого не було: я ніколи не плакала навіть під час драматичних фільмів. А тепер можу плакати навіть від реклами. А ви ні? Навіть від реклами Budweiser? А серце у вас точно є?


Колега, який мав відправити переможниці виграний нею приз, захворів, тож попросив мене. Ось, вирішила сфоткатись для вас, не щодня бачиш ящик солодощів.

20200908_150653.jpg
Приз для переможниці конкурсу в рамках акції "Солодкий кешбек"

Відправити приз я не встигла, забрала додому, якщо що. Завтра відправлю. Зобов'язуюсь не над'їдати!


Роботи було валом, але ж валіза… Пішла перед обідом вибирати!

20200908_133600~2.jpg
Відділ "Сад. Город", ТЦ "Епіцентр", вул. Берковецька, 6-В, м. Київ

Довго не роздивлялась, одразу зрозуміла, яку братиму:
20200908_161440.jpg
Цю!


По обіді витратила багато часу, щоб написати колегам купу відтермінованих завдань у телеграм. Наприклад, я собі у відпустці, спатиму до обіду, а Дімці о восьмій ранку 14.09 прийде сповіщення: "Дмитрику! Сьогодні викладаємо 10 роликів акції МДС на сайт, зроби заглушки (шаблон PSD ось тут лежить), завантаж відоси на новий плейліст (назва така-то), скинь лінки Артему".
Або таке прийде Марині об 11:00 11.09: "Маринко, привіт з космосу! Перевір, чи півфіналісти прислали паспортні дані, бо дедлайн рівно за годину. Хто не прислав, набери його і посвари пальчиком".
Ну і так далі. Загалом вийшло десь 13 відтермінованих повідомлень. Так, я з тих людішок, які нікому не довіряють, і які впевнені, що краще них ніхто не впорається)) Ковзкий шлях... Але цей стан в мене не завжди, бувають періоди просто глобального пофігізму на все.


А ще мені сьогодні написала в телеграм якась дівчина: "Доброго времени суток! Нашла Вас в одной группе в Телеграм. Скажите, Вы быстро находите общий язык с людьми? У меня к Вам есть предложение)". Виявилось, то була пропозиція продавати Oriflame. Facepalm.


А, так і вчора в інстаграм писав якийсь хлопець: "[...] Взагалі, пишу по справі) Я займаюся розвитком
різних проектів) Тобі тема грошей зараз цікава?)"
Я намагалась випитати подробиці, але поки його остання репліка така: "Пропозиції бувають в різних напрямках. Музика, педагогіка, фінанси підприємницька діяльність і так далі. Я на перспективу цікавлюсь. Так тобі дати знати як щось буде?"
Ну, написала, щоб давав знати. Хтозна, що воно таке. Steemit спершу теж здавався стрьомним)))


Вийшла з офісу о 20:40 (прогресую, давно так мало за день не працювала!)


20200908_210653.jpg
Котяча інспекція оглядає валізу

20200908_225645.jpg
Котяча інспекція одобрила валізу, але все ще хоче оглянути її інтер'єр


Про мене: тут.
Я з команди @ukrainiandreamer.

Sort:  

I get you, sis, I'm also the "cry-about-every-single-thing" type of person 😂
Still, I haven't cried over a Budweiser adv by now... by now, don't challenge me! Lol
Hope you have a nice day, dear!! :)

#onepercent #argentina

thanks, honey, i'm completly busy with the vacation preparation, and love it🤩

Чемодан купила? Да лааадно?) вот прям не верю:) часто в постах о нём речь и вдруг реально купила. Я выбирала себе тоже года два назад. Маленький хотела, а купила три. Набором.

#onepercent #belarys

Маленький в мене тепер в планах) одразу після нових окулярів, пломби в зубі і ремонту розбитого телефона)))

Один раз плакал во время рекламы, когда пропустил как Якубович говорит - Рекламная пауза. А это было самым любимым в той передаче

Ну все, перевіряємо, чи є в тебе серце!

А ви ні? Навіть від реклами Budweiser?

Уже года как три полностью без чувственная особа. Всему виной AdBlock и отсутствие телевизора....
#onepercent #ukraine

А від смачної їжі, приготованої кимось, криє?🤔

Нет ... крыло с пятницы по вторник. Причину ты знаешь)))

This post has been rewarded by curator of "The Community of Three Countries Ukraine Russia Belarus" with support from the Steem Community Curation Project.

За этот пост проголосовал куратор «Сообщества трех стран Украина Россия Беларусь» при поддержке проекта Steem Community Curation.

Thank you for taking part in The Diary Game on Steem.

And thank you for setting your post to 100% Powerup.

Keep following @steemitblog for the latest updates.

The Steemit Team

Надеюсь, что Вы и Ваш чемодан побываете во многих местах, городах и странах. Искренне этого желаю :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63193.07
ETH 2456.90
USDT 1.00
SBD 2.67