THE DIARY GAME : 04/09/2020 : DAY 29. Один ETH на двоихsteemCreated with Sketch.

in #thediarygame4 years ago

Ну що ж, наша збірна таки виграла у збірної Швейцарії, і всі робочі чати (особливо менеджерів по співпраці з UAF) не змовкали до пізньої ночі. Добре, що в мене все замючено, і різні трррринь не переривали мого сну. Так, я не дуже футбольна фанатка.


Встала о 06:55 (щоб о 08:00 вже бути в офісі). Вранішній туалет: стандарт. Але мій ранок зробила киця, яка сиділа в "космічному кораблі" і не могла самостійно закрити "ілюмінатор")

20200904_072633.jpg
Киця-космонавтиця


Я здогадувалась, та ні — я точно знала, що деньок буде пекельним в плані роботи. І він таким і був.

Найперше: я помітила пляму на футболці, щойно прийшла в офіс. Тож довелося запрати і висушити у рукосушарці у туалеті:
20200904_080521.jpg
Простояла кілька хвилин на напівзігнутих ногах; жаль, на фото не так смішно, як у житті

Повилазили "боки" програміста та фінансиста, які кілька днів тому перевіряли списки учасників акції: маса скарг, фейсбук почав розриватися від негативу. А дівчинка, яка відповідає у фейсбуці, почала запитувати про всі фейли у мене. А я в програміста. І у фінансиста. Ой, коротше, дурдом. В понеділок маємо реабілітуватись.

Займатися однією акцією мені, звісно ж, не дали, навалилася купа всього… Тому завтра субота в мене робоча. Принаймні, добрих годин 5 доведеться попрацювати. Добре, що це можна зробити з дому, адже слава FortiClient і святому ремоуту.

В мене була така забита голова, що навіть не згадаю, що я їла на сніданок та обід.


Сьогодні після роботи в мене були концертні плани: виступ Соні Сотник і Сергія Кузіна, ведучих ранкового шоу "КАМТУГЕЗА" на Radio Roks. Вчора мені написала подруга: "А пішли?" А я ж буваю "человек-не-вопрос", тож, звісно "Пішли!".

Щоб потрапити на концерт вчасно, я думала, що виклику таксі вже о 17:50. Та де там! Ошаліло вибігти з кабінету відділу маркетингу вийшло аж о 18:20. Добре, що таксист був десь поруч, і швидко під'їхав.

20200904_182211.jpg
Сиджу в таксі Uklon, перевіряю, чи не забула квитки

Заторів [чомусь] [і дивно, що] не було, тож я приїхала вчасно (навіть рано!). Подружка теж підійшла в той самий час.

Місце концерту: літня тераса art-простору D12

Почали легендарні ведучі зі своєї коронної пісні "Один эфир на двоих". Я ще відмітила про себе, що ефір навпіл — це десь 5400 грн (389 USD).

Screenshot_20200905-002011_Photos.jpg
Початок концерту

Ми з подружкою (а її звуть Маринкою) трохи танцювали, трохи сиділи. Їсти чи пити зовсім не хотілося, але по одному Corona треба було.

20200904_195935.jpg
Ну, за концерт!

Сергій Кузін сам білорус, і дуже вразила його нова пісня (та й промова перед піснею) на підтримку протестувальників у Білорусі:
Screenshot_20200905-001902_Photos.jpg
Біло-червоно-білий стяг. Прапор Білорусі, який був офіційним з 1991 до 1995 рр., а до того тільки у 1918-1919 рр. як прапор Білоруської Народної Республіки

Після концерту ми ще трохи погуляли: спустились Андріївським узвозом до Контрактової.

20200904_215037.jpg
Андріївська церква

20200904_221722.jpg
Контрактова площа

Марина поїхала додому на метро, а я викликала Uklon.

Пишу, а очі злипаються. Тому вибачте, я вже відходитиму до сну) Когось обіймаю! А комусь тисну руку!)


Про мене: тут.
Я з команди @ukrainiandreamer.

Sort:  

А офис работает в плановом режиме? Или удаленка? А то все трубят про ковид. Там ад просто, все области красные... И вдруг концертт. Неждан. Я думала только Лукашенко так может.

#onepercent #belarys

Все працює, перестань читати білоруські і російські новини)

Капец! (( теперь отвратительно себя чувствую. Будто нихрена не знаю. Аааа... Бары, кафе? Тожн работают? Метро, транспорт? Прям всё?

Ну, дивись, бари працюють, але в основному скупчень біля барної стійки там нема. Наплив - на літні тераси, а всередині можуть садити через столик. Живої музики по пабах поки нема (бо я вчора довго шукала "догнатись" після концерту).
Транспорт-то весь працює. І вже працюють навіть парки розваг (Galaxy у Лавіні). Не знаю, що ще не працює))) Ну, на Арена Львів не було відвідувачів під час футболу... грали зі Швейцарією без глядачів...

Але сьогодні знову антирекорд по ковіду) Тому, може, прикриють скоро цей карнавал нестримної радості)

О, какой ответ классный) спасибо, всё понятно. А то по нашим новостям всё закрыто и работать нельзя. Украина умирает с голоду. Всё очень плохо.

Повертайся, сходимо на чай )))

Обязательно:) 💛💙
Блин, эти сердечки у меня уже как хэштег)

От что за человек? Ну все же нужно самому напоминать!!! Что с чемоданом????)))
#onepercent #ukraine

Нагадай в неділю, щоб я купила його в понеділок)

Раньше у людей были живые журналы .... а у тебя живой ежедневник?))))

теж можу про щось нагадати, коли треба =D

At least you had a good time at the concert after such messy day at work! Nice to know that in some parts of the world, life's going back to normal!! Hahah
Loved the last two pictures, such beautiful places!!

#onepercent #argentina

Going back to normal, dear, but today we had covid anti record again)))
But I don't believe in lockdown again. I think our economy can't handle it once more.

This post has been rewarded by curator of "The Community of Three Countries Ukraine Russia Belarus" with support from the Steem Community Curation Project.

За этот пост проголосовал куратор «Сообщества трех стран Украина Россия Беларусь» при поддержке проекта Steem Community Curation.

дякую за підтримку <3

Thank you for taking part in The Diary Game on Steem.

And thank you for setting your post to 100% Powerup.

Keep following @steemitblog for the latest updates.

The Steemit Team

Люблю, когда у людей такие забитые и насыщенные разными делами дни и когда они от этого наоборот рады :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63193.07
ETH 2456.90
USDT 1.00
SBD 2.67