You are viewing a single comment's thread from:

RE: THE DIARY GAME: DATE 20/09/2020 - Day 45/50

in #thediarygame4 years ago

Мені ваша команда теж найбільше подобається. Хотілось би, що ви як команда зайняли якесь призове.

Якщо маєш на приміті ще авторів, які можуть бути Представниками країни, висувай їх під сьогоднішнім постом стімітблога)
@tushlanchik93, ти вже боїшся?)) Знаю, знаю, ти не любиш таких штук, писала якось в щоденнику, що твій девіз "не висовуватись")

#onepercent #Ukraine #affable

Sort:  

С ней могут быть вопросы. Так как она из Украины, но физически в Беларуси. Что то подобное было с vipnata.

Так ми її в представники Білорусі висунемо, скільки того діла)

Ок. Только спросите ее )))

спросиТЕ?))) я поки одна)))

@tushkanchik93 ... а @tushkanchik93? че скажешь?)))

Не не, я выше написала уже) я безответственная. Да и за Беларусь точно не буду. Чужая страна. Я так, зритель.

А чего сразу я?! ) я безответственная, меня никуда нельзя. Но я готова поддержать других!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63004.21
ETH 2441.89
USDT 1.00
SBD 2.68