You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wspomnienia kulinarne dzieciństwa i zupa nic

Bardzo miło wspomnieć kulinarne ekscesy z przed dekad. Mam w domu rodzinnym przepis na “Zupę Nic” mej babci. Nigdy nie zrobiłam...
Myślę, że moja córeczka jutro na śniadanie będzie ja smakować;) Już się nie mogę doczekać by jej opowiedzieć o tych wspaniałych kanapkach z musztada czy woda z cukrem.

Sort:  

To pewnie przez tę nazwę. Czytasz zupa nic i nic ci konkretnego do głowy nie przychodzi. No i o jakiej zupie łatwiej zapomnieć? :)

Gdy gotowałam, żeby zrobic zdjęcia konkursowe, musiałam rozdzielić swoją porcję pomiędzy dzieci, bo zupa wywołała nagły rzut wilczego głodu i łakomstwa. Mam nadzieję, że i córeczce zasmakuje. :)

Zupa wyszła! Było to wspaniałe “Nic” z wanilia. Muszę jeszcze poćwiczyć hartowanie żółtek;)

Córa jadła chmurki i porównywała do tych za oknem.

Super! Czyli trochę nic a trochę niebo. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57159.76
ETH 2351.81
USDT 1.00
SBD 2.38