Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #39: WYNIKI

Polska społeczność oddała głosy i wytypowała zwycięzców! Macie przed sobą ogłoszenie wyników Tematów Tygodnia z głosowania #39.

Szybkie statystyki:

  • 18 autorów,
  • 20 postów,
  • 27 głosujących.

W tym odcinku sponsorami są @grecki-bazar-ewy, @fervi i @chewing z łączną dodatkową kwotą 7 SBD. Pamiętajcie, że kwota pod tym postem tylko dołoży do puli dla zwycięzców!

Prezentujemy wyniki poniżej:

3. miejsce (19 punktów)

@breadcentric z tekstem

Analiza wizualna chleba

Problemy piekarza - amatora: czemu mi nie wyszło? Co zrobiłem nie tak? Człowiek czyta wszystkie książki, ogląda poradniki na wideo. W książce jest pięknie, na filmie trywialne, robi w domu - porażka. Czyta jeszcze raz, ogląda ponownie, próbuje - nie wyszło, albo minimalna poprawa. A dopiero co wychodziło! Pieczenie chleba to dla mnie wielka lekcja pokory, bowiem po każdym sukcesie, gdy tylko człowiek zacznie się czuć zbyt pewnie, przychodzi porażka. A po porażce trzeba zebrać motywację, aby spróbować jeszcze raz, ale nie ma żadnej gwarancji, że tym razem wyjdzie. Tyle razy się na tym wyłożyłem... i próbowałem znów.

2. miejsce (27 punktów)

@rozku z tekstem

POTĘGA SMAKU

Dzisiaj opowiem Wam o moim ulubionym Wierszu Zbigniewa Herberta. (W przeddzień 20 rocznicy Jego śmierci).
Tak naprawdę to przedstawię Wam tutaj Dwa KonTeksty,
które poruszają mnie bardzo głęboko,
i Dotykają mojego Rdzenia, w pewnym konkretnym aspekcie.

1. miejsce (36 punktów)

@angatt z tekstem

Kim jest pani Spence?

Wiadomo o niej jedynie to, co zdradził barman z knajpy, do której dzień w dzień przychodzi. Jest wdową, miała bogatego męża, ma 97 lat. W knajpce ma swoje stałe miejsce; wpada (a właściwie jest przywożona przez szofera) na godzinę przed południem. Po trzech godzinach ten sam szofer odwozi ją do domu.

Uczestnicy poza podium

Dziękujemy za udział wszystkim pozostałym użytkownikom, którym w tym tygodniu nie udało się wejść na podium: @barbarossastudio, @baro89, @fervi, @hallmann, @jacekw, @katayah, @mefio, @mespanta, @nieidealna.mama, @pkocjan, @sarmaticus, @see-it-feel-itpl, @suchy, @wolontariusz i @wzp.

Grafika z nagłówka zaprojektowana przez valeria_aksakova / Freepik.

Sort:  

Gratuluję wszystkim laureatom. @angatt - świetny tekst, należało Ci się pierwsze miejsce!

Gratulacje dla wszystkich.

ja tu sie utopiłam w swoim konkursie,
a tymczasem tutaj taka ogromniasta niespodzianka!!!
dziękuję serdecznie za wszystkie głosy!
jupi!!
gratuluje pozostałym uczestnikom
ciesze sie!! :)

Dzięki wszystkim, którzy głosowali :) Dzięki wszystkim, którzy napisali. :) I gratulacje wszystkim. :) Jeszcze raz dzięki. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 64876.28
ETH 2650.41
USDT 1.00
SBD 2.81