You are viewing a single comment's thread from:

RE: Temat tygodnia #7 - Ja i moje hobby

in #tematygodnia7 years ago

Teraz już wiadomo skąd ten talent do pisania. Nie wziął się znikąd, tylko z dużej ilości czytania i pisania.
Mi jeszcze dużo brakuje, aby wyrazić siebie w pisaniu tak jak bym chciał... no ale przynajmniej już wiem co trzeba robić - a nigdy nie lubiłem pisać ;p No ale przychodzi taki moment w życiu, że przestajesz już tylko chłonąć wiedzę i zaczynasz się nią dzielić :)

Sort:  

Dzięki za miłe słowa, ale z tym talentem to bym nie przesadzał :)

Na pewno czytanie bardzo dużo daje. To fakt.I jeszcze dużo pisać trzeba. Tylko poprzez ćwiczenia można się doskonalić. Dlatego też staram się brać udział we wszystkich Tematach Tygodnia, by tworzyć różne teksty. A ja również często mam tak, że czuję się niezwykle ograniczony przy przekładaniu myśli na papier. W mojej głowie czasami jakaś historia wygląda wspaniale, ale gdy ją spisuje, to okazuje się mierna... Czasami jest to bardzo frustrujące... Ale nie pozostaje nic innego niż ćwiczyć :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66425.17
ETH 3185.93
USDT 1.00
SBD 2.63