You are viewing a single comment's thread from:

RE: [PL] Przełomowy wpis na nowy rok.

Runmagedon! To jest coś. Seredeczne gratulacje. Fajne plany - ja srednio lubie je robić ale chyba ostatnio odkrywam, że lubie czytac cudze:D

Do Hiszpanii jadę właśnie w styczniu - pomyśleć że będąc w tylu różnych miejscach, tam jeszcze nie zawitałam. Bilety sa bardzo tanie więc polecam esky.pl/okazje - tam coś na pewno znajdziesz.

Życzę powodzenia w realizacji tych planów

Sort:  

Ja ostatnio zauważyłem że, jak sobie coś konkretnie zaplanuje i potem uda mi się plan wykonać (nawet niekoniecznie w założonym czasie ale w 100%) to satysfakcja jest większa, a w drugim przypadku jak się nie uda łatwiej przeanalizować co poszło nie tak i wyciągnąć wnioski.
Na wakacje chyba leniwie wybiorę się z biurem podróży :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59189.63
ETH 2650.63
USDT 1.00
SBD 2.42