You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia #9 - Wrestlerzy, którzy umarli na ringu

in #tematygodnia7 years ago

Nigdy tego nie oglądałem, więc nie mam zdania, ale nie wiem jak może się to podobać komuś po 12 roku życia :P Jak przez mgłę pamiętam jakąś kreskówkę o małych wrestlerach, chyba z Cartoon Network i pamiętam że była niezła. Ale tak naprawdę przyszedłem tutaj by zapostować ten gif:

Sort:  

Ja kiedy to namiętnie oglądałem miałem właśnie 10-12 lat :) Potem jak już pisałem, czar prysł kiedy dowiedziałem się, że to nie jest naprawdę :P

W moim odczuciu to jest taka sama rozrywka jak te wszystkie paradokumenty typu "ukryta prawda", "gwiazdy lombardu", czy inni złomiarze. Jak to czasami widzę przypadkiem, to mi wstyd za ludzi, którzy to tworzą. A jednak ktoś to ogląda. I najwyraźniej całkiem spora grupa, skoro wyparło to wszystkie rzetelne i edukacyjne materiały, a nawet popularnonaukowe rzeczy typu "Pogromcy mitów"... :(

W przypadku wrestlingu chyba chodzi też o to, że jest to przeżycie pokrewne teatralnemu (chociaż oczywiście kilka poziomów niżej) i ta teatralność i odgrywanie pewnych ról (także poza ringiem) jest tym przyciągającym czynnikiem.

Dokładnie, lepiej bym tego nie ujął. Ja osobiście największy czas fascynacji zaliczyłem za młodziaka, kiedy jeszcze nie wiedziałem, że to fake. Kiedy sie dowiedziałem, pomimo niskiego levelu od razu odpuściłem. Nadludzie stali się oszustami, a tego nawet mój młody wtedy umysł nie przepuścił przez filt anty-ściemy. A ludzie nadal to oglądają, nadal się fascynują. "Gwiazdy", które oglądałem wtedy i były już podstarzałe wracają. I zainteresowanie oraz oglądalność rosną. W czym tkwi ten fenomen?

Odpowiem również na Twój komentarz bo nie wiem czy się do końca rozumiemy - ja neguję od podstaw wszystkie programy, o których wspominasz. W swoim poście odwoływałem się do moich młodzińczych lat, kiedy wrestling istniał, był popularny, a inne formy tego typu rozrywki nie były znane (przynajmniej mi). Nie wiem jak wygląda dystrybucja tego typu treści teraz. Z Twojego komentarza wynika, że istnieje i ma sporą skalę. Nie mi oceniać czy to dobrze czy źle - skoro ktoś chce to oglądać... Dla mnie taką samą szmirą jest rolnik szukający żony, locha rewolucjonizująca restauracje czy kolesie niby licytujący schowki magazynowe. Wygląda na to, że ludzie potrzebują "taniej sensacji", a w zależności od kraju jest ona społeczeństwu podawana na tacy w ten czy inny sposób...

No właśnie dystrybucja wygląda tak, że jest tego mnóstwo, na każdym kanale i ciągle. Wszystkie sensowne programy są zjadane przez ten chłam... :/

I dlatego właśnie nie oglądam telewizji (poza sportem). Masz 100% racji.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56552.34
ETH 2332.65
USDT 1.00
SBD 2.35