You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rozmyślania na luzie #14: Studia wyższe

in #tematygodnia7 years ago

Hmmm. I tak i nie :) musisz wziąść jeszcze pod uwage to, ze większość studentów zaocznych studiuje bo pracuje. Moim marzeniem byly studia dzienne w Warszawie, ale mogłam zapomnieć, nadzwyczajnej w swiecie moich rodziców nie bylo na to stać. Więc szybko po maturze ogarnelam sobie staż w banku żeby miec na "zaoczne" koncem koncow po 3cim roku wyjechałam za granicę, ale na szczęście moja uczelnia ma siedzibę w Londynie, więc natychmiast zrobilam transfer...
Jestem zdania, ze skoro za coś płacę konkretne pieniądze, to wymagam! Zarówno od siebie jak i w tym wypadku od wykladowcy. Nie wiem jak teraz, ale faktycznie byla swego czasu w Pl taka mentalność, ze skoro studia zaoczne to wszystko przejdzie za kasę, bo jak jesteś na dziennych to jest "coś".

Podoba mi sie twoj wpis :) pozdrawiam

Sort:  

Dzięki za opinię :) Jasne, że zdarzają się takie przypadki jak Twój. Sama miałam podobnie, na szczęście u mnie dało się jakoś to ogarnąć - akademik, praca na promocjach. Było ciężko, ale z perspektywy lat uważam, że wyszło mi to na dobre.
Co do kwestii płacenia a wymagania, to też masz super podejście :) niestety znam zbyt dużo ludzi, którzy uważają, że jak zapłacą za studia, to nie muszą już nic więcej robić.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62059.45
ETH 2433.83
USDT 1.00
SBD 2.63