Uszyłam poduszkę - łakomczuszkę :):):) #19: To moje własne dzieło!

in #tematygodnia6 years ago (edited)

Jedzenie, szycie, spanie

Lubię jeść, lubię szyć, spać - z połączenia tych pasji powstała PODUSZKA - ŁAKOMCZUSZKA.

2.jpg

3.jpg

Poduszka o smaku ... jagody z nutką truskawki :)

Poduszka o smaku ... from Patrycja Duda on Vimeo.

8.jpg

Jakiś czas temu wpadłam na pomysł, żeby szyć dodatki do wnętrz z motywem jedzenia.
Mam kilka pomysłów w głowie, pierwszym były poduszki dekoracyjnie w kształcie tortu. Wzięłam więc skrawki materiału, jakie miałam w domu, igłę, nić i zaczęłam szyć. Kwiatuszki żółto - kremowo - niebieskie, które są na boku tortu uszyłam ręcznie z resztek materiału, poszewkę oraz pokrowiec na zamek uszyłam na maszynie. Dodatki na górze tortu kupiłam w pasmanterii.

5.jpg

Jak jestem głodna to nie potrafię tworzyć

9.jpg

... a apetyt rośnie w miarę jedzenia. Pomyślałam, że skoro i tak cały czas myślę o jedzeniu, to czemu nie przełożyć tych moich fantazji na design? I tak też zrobiłam. Pomysły zaczęły mnożyć się w mojej głowie. A to już dużo, w końcu pomysł to 50 % sukcesu. Nie będę więc wymyślać na siłę designerskich form i rozwiązań. Chcę rozwijać się w tematach, które mnie najbardziej interesują i inspirują.
11.jpg

Senna sesja

7.jpg

Tę poduszkę uszyłam dla Lilki spod Krakowa na jej ósme urodziny. Na urodzinowym kawałku torcie nie zabrakło złotej ósemki, poduszka jest także spersonalizowana - wyszyłam na niej imię solenizantki.

W sennej sesji wzięła udział sama solenizantka.

12.jpg

Poduszka do usypiania dzieci

Lilka na co dzień ma dużo energii i cieżko ją zmęczyć. Jej ojciec bezskutecznie próbuje nowych metod na wymęczenie jej do wieczora. Wydawało by się już, że nie ma dal niego ratunku... a tu proszę - okazało się, że moja PODUSZKA - ŁAKOMCZUSZKA działa usypiająco! Lilka chwilę pobawiła się z poduszką i od razu zaczęłą ziewać, przeciągać się do snu. Położyła się na mięciutkim torciku i tak z nią spała do rana.

sen.jpg

Projekt PODUSZKA - ŁAKOMCZUSZKA to nie tylko poduszka, to także scenografia, którą wykonałam. Bajkowa sesja w sennym klimacie, dymy, światła, modelka, poduszka, fotograf, pozytywna energia- to wszystkie elementy, które składają się na ten projekt.
gif dymy.gif

fotograf: @fraktale
modelka : @lilik

Sort:  

Ten anonimowy gif, świetnie oddaje bajkowy klimat poduszki 🌜. Ale też sama poduszka, dzięki dużej ilości elementów, jest świetną zabawką!

Dziękuję :) Tak, dymy robią klimat przy takich sesjach :)

Super poduszka O_O Widać że musiałaś włożyć w nią dużo ciężkiej pracy ale opłacało się <3 Wyszło niesamowicie :D

Dziękuję :)

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Już to zrobiłam. Jak pisałam wyżej, tekst usunęłam przez przypadek przy edycji. Pozdrawiam :)

Bot niestety zaspał, na pl-artykuly piszemy minimum 200 słów. Może wydawać się to dużo, ale na wiele tematów i nawet 1000 można napisać.

Eh, przy edycji postu usunęłam przed przypadek większą część postu i nie zauważyłam tego. Dzięki za czujność, poprawiłam :)

Intrygujący jest ten latający banan na ostatnim zdjęciu :D

księżyc :D ale rzeczywiście wygląda jak banan

Może być i księżyc :D

Piękna poduszka i śliczna Lilka :)

Artykuł jest pod temat: To moje własne dzieło!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 60313.79
ETH 2889.34
USDT 1.00
SBD 2.47