You are viewing a single comment's thread from:

RE: Edgar Allan Poe w Kaczorze Donaldzie, czyli intertekstualność w pop-kulturze #1 (TT#15)

in #tematygodnia7 years ago (edited)

Rownież byłem fanem Kaczora Donalda w dzieciństwie i zbierałem wszystkie komiksy oraz moi rodzicie oprawili mi je w formie księgi (kiedyś były takie opcje). Jak już autor tego posta wie bo mieliśmy przyjemność porozmawiać na czacie. Znam osobiście osobę która była odpowiedzialna za wprowadzenie Kaczora Donalda na rynek polski jak i również przeprowadziłem z nią wywiad w którym wspominamy o Kaczorze Donaldzie. Gdyby ktoś był zainteresowany to odsyłam do video na DTube.
Link!

Jeśli nie masz czasu obejrzeć to znajdziesz w opisie link do wersji AUDIO na DSound.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57847.79
ETH 2291.52
USDT 1.00
SBD 2.46