Sort:  

Zaczyna się się niewinnie od kryptografii a kończy się na kryptowalutach i Steemicie ;)

Wszystkie drogi prowadzą na Steemit 😊

Dobrze sie czytalo :)

Dzięki, o to chodziło, żeby była przyjemna lektura przy niedzieli.

Na logikę to i śmierć jest zamknięciem pewnego etapu. Przed otwarciem menu z nowymi możliwościami.

Kiedyś wykopanie mnie z pracy traktowałem niemalże jak tragedię. Ale okazało się, że zmusiło mnie to aktywności i w rezultacie zdynamizowało moje ówczesne życie. Pojawiły się nowe wyzwania o których wcześniej nie śniłem. W sumie wdzięczny jestem prezesowi za jego decyzję, miałem nawet pomysł aby mu wysłać wiązankę za uzdrawiającego mnie kopa w d.... Sam bym się nie zdobył na opuszczenie swojej strefy komfortu. Conan mógł, a co ja gorszy?

Dokładnie tak, budujemy wokół nas strefy komfortu, gdzie czujemy się bezpiecznie, jedną z nich jest stała praca. Dla mnie, podobnie jak dla dziesiątek moich kolegów, taka strefą była służba w wojsku, przez lata myślałem, że dosłużę do pełnej emerytury, dlatego decyzja o wcześniejszym odejściu była trudna, a dodatkowo koledzy i przyjaciele próbowali mi ją wyperswadować, dla nich nie do pojęcia było, że z własnej woli można wyjść z tej strefy bezpieczeństwa.

ciekawa historia może się dowiem kiedyś coś więcej :)

Wątpię ;) reszta jest tajemnicą, ale zapraszam do śledzenia @browery (moje drugie konto) on czasami coś chlapnie w codziennym poście :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67292.64
ETH 3242.50
USDT 1.00
SBD 2.64