You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nienawiść do kobiet - jak odkryłem nowe hobby

in #tematygodnia7 years ago

Ja niestety nie miałem okazji przeczytać książek, ale za to obejrzałem wszystkie filmy zrobione na ich podstawie (skandynawską trylogię Millenium oraz amerykańską wersję pierwszej części pt. "Dziewczyna z tatuażem". Wywarły na mnie bardzo pozytywne wrażenie, więc spodziewam się, że książki muszą być genialne... Póki co czekają na swoją kolej. Podobnie jak kryminały Jo Nesbo, które już mi bardzo wielu znajomych poleca.

Sort:  

Skandynawska trylogia jest świetna, choć w filmie zawsze jest mniej niż w książce.
Amerykański film nie jest już taki dobry. Ale w przyszłym roku będzie kontynuacja.
Książka jest dla mnie zawsze lepsza. Uprawianie fantasy, poszerzanie słownictwa, ...
Jo Nesbo jest także świetnym autorem, mogę go tylko polecić.

Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko czytać :D

Czytanie nigdy niczego nie psuje. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66425.17
ETH 3185.93
USDT 1.00
SBD 2.63