You are viewing a single comment's thread from:

RE: Edgar Allan Poe w Kaczorze Donaldzie, czyli intertekstualność w pop-kulturze #1 (TT#15)

in #tematygodnia7 years ago

"Kaczora Donalda" uwielbiałem czytać w okresie podstawówki! Do tej pory mam sentyment do tych komiksów :) Myślę, że jest w nich jeszcze więcej takich smaczków jak ten, który przedstawiłeś. Jako dziecko jednak się tego nie wychwytuje. Dopiero później przychodzi "olśnienie" :D
Wtedy już inaczej patrzy się na rysunek, na którym Donald z siostrzeńcami wcinają pieczoną kaczkę...

Sort:  

Jest dokładnie tak jak mówisz ;), już bodajże w pierwszym numerze w pierwszej historii Miki z Goofym znajdują pióropusz Wielkiego Niedźwiedzia, który też, jak się okazuje, był faktyczną postacią. Zastanawiałem się, czy szukać więcej i napisać o tym zagadnieniu coś jeszcze :). Tytuł posta ma w sobie "#1" jakby to była seria postów, ale to dlatego, że mam jeszcze jedną rzecz, o której chciałbym napisać. Następnym razem będą to odniesienia do literatury w grze Sara Is Missing :). Mam już napisaną całą część od nawiązaniach, musiałbym tylko nakreślić o czym jest gra i co się w niej dzieje i postarać się to zrobić w miarę bez spoilerów, bo może ktoś będzie chciał zagrać samemu :)

To jestem ciekaw co jeszcze w tej serii napiszesz. Liczę, że się rozwinie w coś dłuższego :) Temat w końcu bardzo interesujący.

Cieszy mnie to! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57914.43
ETH 2289.91
USDT 1.00
SBD 2.47