You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia #6 - Dinozaury; stworzenia sprzed milionów lat.

in #tematygodnia7 years ago

Gdy byłem dzieciakiem, to byłem niesamowicie zafascynowany tematem dinozaurów. Pamiętam jak opadła mi szczęka, gdy oglądałem pierwszy raz filmy "Park Jurajski". Zresztą do tej pory uwielbiam dzieła Spielberga. Również animacja "Dinozaur" z 2000 roku bardzo mi się podoba i nawet z 2 miesiące temu kolejny raz oglądałem ją z moją dziewczyną.
Zauważyłem, że coś w tych dinozaurach jest, że ludzie ciągle się nimi ekscytują, a zwłaszcza dzieci. Kiedyś byłem pod niezwykłym wrażeniem, gdy pięcioletnia córka mojej kuzynki zaczęła mi wymieniać nazwy dinozaurów, o których nawet nie miałem pojęcia :D

Sort:  

Smoki z bajek naprawdę istniały. Stąd pewnie fascynacja. Nawet dorosłym działa to na wyobraźnię.
Może kiedyś zmajstrujemy sobie takiego w "warsztacie" i będzie kolejnym zwierzakiem w ZOO. :)

Ja też jako dziecko fascynowałem się dinozaurami.
Miałem nawet mini-atlas w 3D. Ale temat odszedł w zapomnienie i dopiero teraz sobie o nich zacząłem trochę czytać.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.11
JST 0.027
BTC 65626.89
ETH 3449.47
USDT 1.00
SBD 2.33