You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia #8 - Mój Steemit: co mnie tu trzyma, jestem tu dla kasy?

in #tematygodnia7 years ago

Ja na początku miałem nastawienie na kasę. Ale po napisaniu pierwszego postu, może nie tyle co odkryłem nową zajawkę, a po prostu polubiłem pisać coś czym mogę kogoś zainteresować i się podzielić. A fajne jest to, że zamiast "hejtu i krytyki" mamy "kulturę i dyskusję".

Im dłużej siedzę na Steemit tym więcej rzeczy czytam, komentuję i rozmawiam a po tym od razu humor lepszy :)

Tak więc Steemit dla mnie jest głównie teraz jako forma rozrywki i kontaktu z ludźmi ;) A kasa to tylko dodatek :P

Pozdro. Wszystkiego dobrego! :D

Sort:  

Lepiej tego nie mogłeś ująć. Tobie także życzę sukcesów.

Dziękuję i zapraszam jednocześnie pod ten LINK, aby przeczytać co ja napisałem w #tematygodnia w tym samym temacie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62409.07
ETH 2444.57
USDT 1.00
SBD 2.62