Sort:  

Zupa polewajka - fajna nazwa. A co to była za zupa? Słodka, wytrawna?

zupa z maślanki i zsiadłego mleka zaklepanej mąką z dodatkiem ziemniaków,
Takie cudo :) smaczne nawet.

O - to dla mnie nowość. Ziemniaki ze zsiadłym mlekiem dobre, z maślanką dobre to i polewajka musi być dobra. :)

znana jeszcze pod nazwą, biała polewka lub polewka

Ostatnio zrobiłam truskawki ze śmietana i cukrem. Mój luby uznał, że to jedna z najbardziej niewierygodnych (czyt. obrzydliwych) dań jakie wymyśliłam... Cóż tam on może wiedzieć o wspaniałościach kuchni z lat 80-tych?!

Bo zapomniał wół jak cielęciem był. Mój mąż upierał się, że u niego w domu koktajl truskawkowy robiło się ze śmietany, cukru i oczywiście dużej ilości owoców. Akurat! Ze zsiadłego mleka się robiło koktajl, a śmietana to była właśnie do truskawek ze śmietaną. :)

Masz rację truskawki, mleko i cukier, ale nie którzy lubią właśnie ze śmietaną, koktajl pyszny:P , jestem Ciekaw na czym on Się wychował, skoro truskawki ze śmietaną są ohydne pierwszy raz w życiu to jadł ?

Na kanapkach z kaczupem.

hehe :) no to super pożywienie jest przecież :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57159.76
ETH 2351.81
USDT 1.00
SBD 2.38