You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #10: rozruszajmy polską społeczność!

in #tematygodnia7 years ago (edited)

Witajcie, dzięki temu, że stałem się posiadaczem tableta graficznego, chciałbym zostać "artystą cyfrowym" i to jest moje postanowienie, jedno, ale duże, jako post konkursowy zgłaszam post ukazujący proces tworzenia pierwszego rysunku krok po kroku wykonanego tym urządzeniem, oraz mój krótki komentarz na temat postanowień noworocznych ;) Post nawiązuje do tematu nr 3." (Postanowienia noworoczne)" - :) Nawiazuje tez luźno do tematu 1 gdyż sowy w afryce były kultywowane w sztuce a rzeka z tematu jest afrykańska ;) (wiki: owl in african cultures) https://steemit.com/polish/@centauri-alfa/proces-tworzenia-mojej-pierwszej-w-zyciu-sztuki-cyfrowej-namalowanej-tabletem-sowa-narysowana-tabletem-graficznym-wacom-intuos

Sort:  

Nie wiedziałem, że sowy były w afryce kultywowane w sztuce szok.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59514.13
ETH 2652.65
USDT 1.00
SBD 2.42